yamaha ybr 2013 ?

Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
selamlar.

ybr 125 in 2013 modeli hakkında bir bilginiz var mı? ne zaman çıkacağı yani türkiye'de ne zaman satılacağı ve fiyatı hakkında bilginiz var mı? tahminen de olabilir tabi...
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
822
4500 gibi bir fiyatı olacağını tahmin ediyorum kasası değişmez ama ufak tefek makyajlamalar olur ...
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
2245845.jpg


timthumb.php


KU9Q.jpg


Yakında gelir..
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
635
Uk sitesinde bunlar var sanırım 2013 model.
2013-Yamaha-YBR125-EU-Mistral-Grey-Studio-002.jpg

2013-Yamaha-YBR125-EU-Red-Spirit-Studio-002.jpg



Bu da custom ybr 125 türkiyeye gelmez sanırım.
2013-Yamaha-YBR125-Custom-EU-Red-Spirit-Studio-002.jpg
2013-Yamaha-YBR125-Custom-EU-Midnight-Black-Studio-002.jpg
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
yine bir iki aksesuarla geçiştirirler işi...
Türkiyede otomotiv piyasası herhalde bir kuş serisinden, bir çinli cuplardan bir de ybr den gördüğü rağbeti başka bir taşıta karşı görmemiştir :)

aklımdakini tam anlatamamış olabilirim. Sürç-ü lisan olduysa özür dilerim.

boyasını falan değiştirirler herhalde :) bence artık ybr125 i bırakıp etanolle bile çalışabilen ybr 250 getirmeliler TR'ye. yok satar, ardından etanole de vergi konur :mrgreen:
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
29
bu honda cbf 125 le ybr nin gelişi şubatı geçer mi geçmez mi ocakta gelebilir mi????
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
eğer gücü arttırılmadıysa enjeksiyon yoksa lastikler daha kaliteli değilse hiç boşuna getirmesinler almam:king:
bunun la ne ava gidilir nede odun taşınır:farao:
alt sakal çamura saplanır sonra millet bi tarafı ile güler:p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
eğer gücü arttırılmadıysa enjeksiyon yoksa lastikler daha kaliteli değilse hiç boşuna getirmesinler almam:king:
bunun la ne ava gidilir nede odun taşınır:farao:
alt sakal çamura saplanır sonra millet bi tarafı ile güler:p
Doğru söylemişsin dostum fatih.
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
77
slm arkadaşım MotoGT arkadaşımın paylaştığı model 2012 kolombiya da satışa sunulan modelidir diye biliyorum yanlış mıyım?
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Yuvarlak far, enjeksiyonlu model bu, avrupada satılıyor.. 2020-2025 gibi gelecek ülkemize..
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Eski kasa yuvarlak,uzay sonra esd uzay,yuvarlak :D sonra ne gelir bilmiom ne bu ybr hali anlamadım...
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
137
yeni kasa enjeksiyonlu ybr ile bilgisi olan var mı arkadaşlar? gelecek mi bu aralar ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst