- Katılım
- 30 Eyl 2016
- Mesajlar
- 87
- Konu Yazar
- #1
Yakın zamanda bu modeli almak istiyorum 8 bin kilometre skuter tecrübem var. İlk defa vitesli kullanacağım için bu modeli seçtim ve kafamda takılan birkaç soru var şimdiden teşekkürler.
1- Yağ konusunda hangi markayı önerirsiniz?
2- Lastik konsunda hangi modeli önerirsiniz? (Yaz-kış kullanım için.)
3- Sanırım vites göstergesi bulunmuyor, ilk başlayanlar için sıkıntılı bir durum sonradan taktırma imkanım var mıdır?
1- Yağ konusunda hangi markayı önerirsiniz?
2- Lastik konsunda hangi modeli önerirsiniz? (Yaz-kış kullanım için.)
3- Sanırım vites göstergesi bulunmuyor, ilk başlayanlar için sıkıntılı bir durum sonradan taktırma imkanım var mıdır?
