yamaha xv950 (super bolt) mu, harley davidson sportster 883 mü?

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
hava soğutmalı olduğundan tam gaz açma durumlarında şişme yapar mı acaba ? fuarın ilk günü üzerinden hiç kalkmadım ikinci günde onun için gittim :) hep gelen insanlar bu konudan bahsediyodu şişer mi eder mi vs. yakıt tüketimini bilen var mı acaba ? bide enjeksiyonlu sanırım
 
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
12
forty-eight çok güzeldir hele birde renk simli ise süperdir 5 yıl sonra yamaha kesin onada bir rakip yapar :D yalnız piyasada 2. elleri çok uçuk
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
57
Arkadaşlar fortyeight sattım bolt aldım. 883 hiç kullanmadım. Kesinlikle fortyeight mükemmel. Ama fiyatlar kıyaslanınca bolt öne geciyor. Bu fiyata bu motor çok iyi bence. Arkadaşım bolt alacaksan da sifir alma bence, piyasa 300 500 km motorla dolu. Kısacası çok paran varsa fortyeight al yoksa bolt al. 883 boltun altında bir motor bence... Bu arada mtde uzun zamandır takılıyordum, özlemişim.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
38
Merhaba arkadaşlar
Harley davidson street 750 sine ne diyorsunuz kullanan gören deneyen varmıdır? 883 ten daha keyifli olduğunu söylüyorlar
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
bolt'ta bacaklar açık kalıyo özellikle sağ tarafı çıkıntı olduğu için daha bi değişik. sanki ordan burdan parçalar bulunup birleştirilmiş gibi.. korna'nın alt kısmında ortası bomboş şekilde sadece şase'nin görünmesi ayrı bi tuhaf. bu sınıfta harleyden şaşmayın
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
283
Merhaba arkadaşlar
Harley davidson street 750 sine ne diyorsunuz kullanan gören deneyen varmıdır? 883 ten daha keyifli olduğunu söylüyorlar

görme fırsatı buldum ancak kullanmadım. hd almak isteyip fiyatları nedeni ile tercih etmeyen arkadaşlar dolayısı ile yabancı forum ve incelemeleri hatim ettik. bu bağlamda fikir beyan etmek gerekirse;

harley davidson'ın endonezya fabrikası üretiyor motoru. üzerinde harley davidson yazsa da geleneksel hd çizgisine bayağı uzak (v-rod için de benzer bir yorum yapmak mümkün ancak street750 daha uzak). su soğutmalı, nispeten daha devirli ve malzeme kalitesi alışıldık hd'lerin bir tık altında. hali ile hd titreşimi ve sesi yok.

bunun dışında daha hafif, kıvrak ve yönetmesi daha kolay bir makine. başlangıç için daha ideal. sportsterlar dahi başlangıç için ürkütücü iken karşınızda daha sevimli ve cana yakın bir motosiklet buluyorsunuz.

883 ile kıyaslanmasını doğru dahi bulmuyorum ben :) bu segmentte kawasaki vulcan s ile kıyaslanabilir ki vulcan s bana daha çekici geliyor ve vulcan 5-6000 tl kadar daha ucuz.
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
38
görme fırsatı buldum ancak kullanmadım. hd almak isteyip fiyatları nedeni ile tercih etmeyen arkadaşlar dolayısı ile yabancı forum ve incelemeleri hatim ettik. bu bağlamda fikir beyan etmek gerekirse;

harley davidson'ın endonezya fabrikası üretiyor motoru. üzerinde harley davidson yazsa da geleneksel hd çizgisine bayağı uzak (v-rod için de benzer bir yorum yapmak mümkün ancak street750 daha uzak). su soğutmalı, nispeten daha devirli ve malzeme kalitesi alışıldık hd'lerin bir tık altında. hali ile hd titreşimi ve sesi yok.

bunun dışında daha hafif, kıvrak ve yönetmesi daha kolay bir makine. başlangıç için daha ideal. sportsterlar dahi başlangıç için ürkütücü iken karşınızda daha sevimli ve cana yakın bir motosiklet buluyorsunuz.

883 ile kıyaslanmasını doğru dahi bulmuyorum ben :) bu segmentte kawasaki vulcan s ile kıyaslanabilir ki vulcan s bana daha çekici geliyor ve vulcan 5-6000 tl kadar daha ucuz.

Ben vitesli motorda yeni biriyim ancak 10 yıldır çeşitli motorları kullandım şimdi şehiriçi ağırlıklı sele yüksekliği 75 cm i geçmeyen bir motosiklet arıyorum 30 bin tl gibi bir bütçem var sele yüksekliği beni choopera itiyor aslında hoşlandığım motorlar örneğin honda ctx1300 bmw r1200rt ancak bmw sele yüksekliğinden honda ise fiyattan bana şuanlık uzak sizin tavsiyeniz ne olur 32-35 bin tl fiyatlar yazan 2011 model forty eight ler var hd nin bunları 30binlere çekebilirsem iyi bir tercih olurmu acaba tavsiyelerinizi bekliyorum buarada 176cm boy 102 kiloda 30 yaşındayım kalıp yaş/stil oluşturmanız için yazdım street ufak dururmu altımda
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
283
Ben vitesli motorda yeni biriyim ancak 10 yıldır çeşitli motorları kullandım şimdi şehiriçi ağırlıklı sele yüksekliği 75 cm i geçmeyen bir motosiklet arıyorum 30 bin tl gibi bir bütçem var sele yüksekliği beni choopera itiyor aslında hoşlandığım motorlar örneğin honda ctx1300 bmw r1200rt ancak bmw sele yüksekliğinden honda ise fiyattan bana şuanlık uzak sizin tavsiyeniz ne olur 32-35 bin tl fiyatlar yazan 2011 model forty eight ler var hd nin bunları 30binlere çekebilirsem iyi bir tercih olurmu acaba tavsiyelerinizi bekliyorum buarada 176cm boy 102 kiloda 30 yaşındayım kalıp yaş/stil oluşturmanız için yazdım street ufak dururmu altımda

örnek verdiğiniz motosikletler bahsi geçen motosikletlerden pek çok anlamda oldukça uzak. bununla ilgili alternatifler için ayrıca bir konu açmanız yararınıza olacaktır. daha uygun alternatifler olabilir.

bunun dışında sıkı bir takiple oldukça uygun fiyatlara bahsettiğiniz motorları yakalamak mümkün. ben de forty-eight'i belirttiğiniz bütçenin tabanından yakalama şansı bulmuştum. o bütçeye 2012, 2013 yakalama şansınız oldukça yüksek olacaktır. Onun dışında bahsi geçen Bolt / Iron kıyasına girebilirsiniz. Bununla ilgili 2 konuda oldukça tartışma yapıldı, alakalı internette bolca kıyas videosu ve makalesi var.

Boyunuz bahsi geçen motosikletler için oldukça uygun. Hatta en uygun aralık. Sırıtmayacaktır ancak kilonuzun negatif etkisi tahminimce biraz olacaktır. Genel anlamda cüssede ufak makineler bunlar. Yukarıda dediğim gibi, genel anlamda vulcan s'i, street 750ye oranla daha cazip buluyorum. Boy kilo anlamında da daha hoş görüneceğini tahmin ediyorum. Ancak Street ve vulcan bahsettiğiniz bütçenin altında olması sebebiyle, iron, xv950, forty eight gibi motosikletlerden birini tercih etme şansım olsaydı, street 750 ile pek ilgilenmezdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst