
sanki bana sorulmuş bi soru gibi oldu bu benim biraderde xt 125 vardı senin gibi ve nette bi xt 600 buldu takas etmek için senin gibi

sonra dedi takas etcem ben bak dedim motora iyice bak et sana kakalamasınlar tamam dedi kendi başına gidip takas etmiş sonra xt600ü getirirken otobanda düşmüş gidon vs yamulmuş
bunun filmi böle bi başladı en son arabasınıda sattı xt 600 buna 11 bin e geldi

ama ustalar yüzüden oldu biraz malesef topluyamıyolar yüksek cc oldugu için cok hasas en ufak bi yağ kanalı tıkanıklıgı cok büyük sorun oluyo xt 600 de ve kardeşimde şuan ktm 620 var xt 600 le takas etti ve çok mutlu

cünkü en son yakıyodu motoru dayanamadım izinli günümde söküp tekrar topladım ve sat bunu dedim kurduldu

onun macerası bu benimkini söyliyimi bide bendede xt 600 var kamyonetin kasasında aldım hurdaydı satan adam bana kimse topluyamadı parca olarak kullan sakın toplatma diyince içimden sen beni tanımıyosun dedim ve motoru topladım.xt 125 te kullandım gs 500 de kle 500 de transalpte tvs apachede cbf 150 de vs.vs.vs. asla ve asla düşük cc motor kullanamıyorum bana xt 600 bile gitmiyo geliyo ki sen o motordan inip buna bindiysen aradaki dagları anlamıştırsın

ben biraz oynadım motorla tabi 5000 fln harcadım tabi 1 senede zamanım gitti

xt 125 gibi rahat ve konforlu deil bu ve kıbrıstasın bişi olursa napcan orası sıcak iklime sahip xt 600 cok ısınan bi alet yağ sogutmalı ve kronik sorunu egzantrik biraz yagsız kalsın sarıyo
eger alıcagın motor sökülmüş vs veya bi yag kanalı tıkalıysa yandın 3 tane yag filtresi var ve herkez bi tanesini temizliyo

ha ben ezberledim herşeyini isterse şanzuman dagılsın sadece 3 günlük zahmet verir bana ustaya yaptırırım hikaye yani bana kalırsa geri dur daha sorunsuz bi model bul