- Katılım
- 22 Ara 2013
- Mesajlar
- 861
- Konu Yazar
- #1
xt 125 imi artık racing tarza geçmek istediğim için satıyorum. yüksek motordur acemilere ya da boyu kisa olanlara tavsiye edilmez!
xt nin en belirgin özelliği harika yumuşak süspansiyonlar ve kıvraklığı. almayı düşünenler mesaj atabilir. iyi akşamlar...
xt nin en belirgin özelliği harika yumuşak süspansiyonlar ve kıvraklığı. almayı düşünenler mesaj atabilir. iyi akşamlar...