- Konu Yazar
- #1
Yamaha Xsr 155, düşük cc gayet güçlü ve güzel görünümlü motosiklet Türkiye ye gelir mi acaba ? Teknik özellikler de şöyle
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xsr155_19.html
Yamaha güzel motosiklet yapmış. 19 beygir. Çok da yakmaz. Fakat, ayak peglerinin o kadar geride olması dolayısıyla ben bu motorda rahat edemezdim.
Yamaha Vixion R155 aynı motor bloğunu taşıyor. Resimde ayak peglerine ve gidon konumuna dikkat edilirse oturma pozisyonu dik ve çok rahat. Ayrıca sele konforu da daha iyi sanırım. Türkiye'de çok satmış bir Bajaj Pulsar NS200'den her bakımdan üstün bir motosiklet.
https://gimg.kumpar.com/kumpar/image/upload/v1506571788/uncrk5ruoolw5rymt7up.jpg
Öyle yada böyle. Yamaha güzel işler yapıyor. Kazasız belasız sürüşler...
muhtemelen emisyondan dolayı tr ve avrupada satılmıyor bu modeller. pazarın büyük olduğu, emisyon sorunları olmayan güneydoğu asya ülkelerine veriyorlar.