Yamaha Yamaha XJ6 / XJ6 Diversion Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
80
evet çok garip olmuş.bu arada geçen hafta izmir de yamaha bayii ne uğradım bana tr de xj6 olmadığını söylediler.bu durumda bu kampanya daha bi garip olmuş sanırım.
 

Er7

Katılım
9 Ağu 2009
Mesajlar
32
istanbulda ve ankarada var diye biliyorum. en azından sahibinden.com'da stokta mevcut olduğunu belirten ilanları var. Ama sayısı 3'ü geçmez tahminim.
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
80
ilanları ben de gördüm ama sanırım onlar yetkili bayii deil.
ya da bilmiyorum garip bir durum var.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,686
Çıplağı bana çok hoş göründü. İlerde bu tarz bişeye biner miyiz, bekleyelim ve görelim. :cherry:
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
115
Bu motoru alan kullanan yok mu hiç ? Bugün gördüm bende çok hoşuma gitti, fiyatı da uygun gibi. 600 lük sıfır bi makina alacağım ama bu makinanın pek bilinmemesi kafamı karıştırdı açıkcası.
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
146
bilgi

Merhaba arkadaşlar, ben de geçen yıl cbf150 alarak motosiklet kullanmaya başladım, şehiriçi ağırlıklı kullanabileceğim bir motosiklet bakıyorum, yıl sonuna kadar alacağım. XJ6 Diversion F motosiklet ile ilgileniyorum. Bu motoru kullanan arkadaşlar bilgilerini aktarırlarsa çok memnun olurum.:bounce:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
95
gerçekten çok hoş bir tasarıma sahip yeni olması itibari ile acaba fiyatı uygun tutulmuş olabilir mi ilerde yükselme durumu nasıl olur acaba honda cb 600 hornet den daha çok tutulabilir görüntü fiyat güzel tabi teknik olarak cb 600 100 bg xj6 78 arada fark var fiyatı umarım yükselmez
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
25
xj6 hakkında sürüş deneyimi olan arkadaşlar bizi bilgilendirirse çok güzel olur.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
60
walla bir ay önce aldım hem acemi hem ustalar için bence yeterli tatminkar bi motor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:34 ----------

daha önce 125lik suzuki scoter kullanmıştım vitesli motor ise arkımın 125ybrsini anca 100 km filan kullanmıştım ilk kez 600 luk we witesli bir motor kullandım aldıgımda ama sürüş olarak inanılmaz kolay we rahat bir makine üstüne binmeden önce belki büyük motor die tırsabilirsiniz ama ilk o debriyajdan elinizi çekin gazı werin sürüş keyfini we kolaylığını anlarsınız aslında her büyük motorlarla aynı özelliklerde düşük dewirlerde basmazsanız sakin ama biraz werin gazı yüklenin yay gibi fırlıo yerinden kendi sınıfındskilere gçre ( er f ws. ) daha ince hatlara sahip yan yana koydum şöyle motorumu genişlik olarak ws xjj daha dar bi motor bu da şehir içinde inanılmaz işnizi görüo epeyi bi araştırma we görüşmeler yaptım tam grenajlı modelinde abslisini anca bireysel sipariş üzerine getiriolar onun da kesin gelip gelmiyecegi belli deigl kaparoyu werirsiniz 3 ay sonra oyk getiremeioruz diebiliolar ben tam grenajlı abssiz modelini aldım sürüşdediğim gibi ilk 600 luk motorum ama sanki senelerdir 600 luk motordaymışım gibi walla ne anlatılır baska bilemiorum isterseniz sorabilrsiniz merak etitklerinizi sewerek cewaplarım
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
25
- abs olmadan frenleme nasıl tatminkar duruşları var mı?
- çukur vb. yerlerden geçerken yumuşak mı geçiyor. süspansiyonlardan memnun musunuz?
- standart gelen lastik kalitesi nasıldir? yol çiziklerini ve boyamaları tutma var mı?
- naked modelini alsaydım keşke dediniz mi? :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
60
- abs olmadan frenleme nasıl tatminkar duruşları var mı?
- çukur vb. yerlerden geçerken yumuşak mı geçiyor. süspansiyonlardan memnun musunuz?
- standart gelen lastik kalitesi nasıldir? yol çiziklerini ve boyamaları tutma var mı?
- naked modelini alsaydım keşke dediniz mi? :)


alırken absli abssiz ne alim die çok düşündüm absliyi getirmediler türkiyeye özel sipraişle gleiomuş onun da gelip gelmicegi belli degil biraz zorunlu olarak abssizini aldım şimdiye kadar hiç öyle ani duruş yapmadım 1 2 kere şöyle hafiften bilerek kendim asıldım frene bakalım ne olucak die frenlemesi yeterince iyi bence ben de geçri yüzlerce motor kullanmadım neye göre iyi diyicen şimdi bana şöyle diyim asıldıgımda frene duracagına güweniosun göruosun kaymak gibi duruo abs olayı hala ibliosun dünyada tartışılıo iyi midir kötü müdür die biraz kişinin kullanım tarızyla kişinin tecrübesiyle ilgili frenaj

süspansiyonlar çok iyi bizim burda her sbaah zorunlu geçtigim 7 8 tane çukur war kanalizasyon filan
tertemiz geçio hafiften yaylanarak ne çok sert ne çok öyle yay gibi zıp zıp
walla lasitklerde boya tutma çabuk aşınma ws gib ib şikayetim yok
sadece arka lastik biraz gözüme ufak gelio ama piskolojik yol tutuşunda wirajlarda filan yeterli daha çok zorlamadım gerçi motoru hem motor hem de lastikler şöyle iyicene bi kendine gelsin die lastiklerde tek şikayetim daha büyük bi lastik olaiblirmiş arkada

naked modeli için konuşursam walla alırken nakedle yanyana koydum motoru ikisine de baktım alıcı gözüyle yok ya naked yaramaz gerçi kişisel bu ben daha spor böyle racing tarzı olmasını istedigimden dolayı grenajlısını aldım bi de uzun yolda ne olursa olsun rüzgarı kesio
bacakalrın gösgün ws daha az rüzgar alıo çıplak çok kelek duruo ya motor

bi artı da ben eklim bu beyaz mı mawi mi siyah mı die sorarsan direk beyazı derim
diger renklerinde özellikle siyahta motorun ne hatları ne çizgileri hiç bişeyi belli olmuo dümdüz bi motor gibi duruo ama beyazda hem çizgileri hem hatları hem parçaları ws herşeyi böyle lamba gibi tek tek görünüo


bir dipnot ta şöyle diyim grenajlısıyla grenajsızı arasında epeyi bi fark war eger benim gibi tipe çok önem weren biri degiseniz o kadar fiyat farkı werilir mi werilmez mi tartışılır
 
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
124
Arkadaşlar merhaba,

Cumartesi Dadaş Motor'dan XJ6 naked modelini beyaz rengini aldım. Bu arada ben Ankara'dayım. Ankara'da stokta olmadığından ve 1 ay sonrasına gün verdikleri için Düzce'den atlayıp geldim Ankara'ya.

Bundan önce 2009 model şu yeni kasalardan ER6F vardı. XJ6 yı daha çok çok kullanamadım. 270 km kadar oldu. Ancak ilk izlenimlerim oldukça olumlu. Bana göre ER6 dan kullanım kolaylığı yönünden çok daha iyi. Üzerine binince şaşırdım bisiklet sürer gibi sürmeye başladım.

Vitesleri çok iyi ER6 da vitesler zor geçerken bunda yağ gibi kayıyor hafifce dokunmanız yeterli.

Motor çok dengeli trafikte sürmesi çok kolay.

Hızıyla ilgili bişey diyemem rodajda olduğu için denemedim. Ama videolardan incelediğim kadarı ile 0-100 ER6 ile aynı 4 ile 5 saniye arası. Son sürati youtube da 226 gördüm ve ER6 dan daha kolay çıkıyordu.

Ama iş düşük devirlerdeki torka gelince ER6 bana daha güçlü geldi. XJ6 nın motoru bence çok iyi geliştirilmiş düşük devirlerde bile 1500-2000 devir çok akıcı bir şekilde gidiyor titrereme kafayı sallama yok. Kalkışta yine yağ gibi kalkıyor.

Sesine gelince 4 silindirli olmasından dolayı 2 silindire göre kulağa çok tatlı geliyor. Kendi egsozunun aman aman bi gürültüsü yok ama youtube da egsoz takanların videolarını inceleyin güzel sesler var.

Yeni başlayacak ve illa 600 alacaksanız bence sürüş kolaylığı açısından er6 yerine XJ6 naked olanını öneririm ama tabi yinede 600 ile başlamanızı önermem.

örnek egsoz sesi videosu http://www.youtube.com/watch?v=dWIbJE42oOI
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
60
kazasız belasız güle güle kullan yanlız şu egsoz işini nasıl yapıcaz almak lazım nerden alabiliriz arastırdım bulamadım pek biiş
 
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
124
XJ6 için henüz egsoz gelmemiş ama dadaşmotor sonra takarız dedi herhalde bulabilirler yurtdışından bir yerlerden. Dün işe gittim geldim 75 km sürdüm çok keyifliydi...
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
47
Yeni alan arkadaşlara xj6 ları hayırlı olsun, hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim.
Son 4 aya kadar uzun bir süredir motor kullanamamıştım. 4 aydır paslarımı atayım, hamlığım geçsin diye cbf 150 kullanıyorum ama uzun mesafeli gezilere motorumla çıkamamak beni daha büyük bir motor alamaya itmişken xj6 nın tam grenajlı versiyonu gerçektende çok ilgimi çekti bu yüzden xj6 kullanıcısı arkadaşlara aklımdaki bazı tereddütleri gidermek babından birkaç sorum olacak :silent: .. xj6 300 km uzunluktaki kesintisiz bir otoban yolculuğunda kullanıcısını ne kadar yorar? Ayrıca bu motoru kullanan arkadaşlar yakıt tüketimi konusunda da ayrıntılı bilgiler verirlerse bende bir xj6 diversion f kullanıcısı olmaya niyetliyim. :cherry:
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
2001 model 20750 km'de lastiklerine kadar orijinal (yeni aldım takılmadı daha) virago535 ile takas yapmak isteyen olursa mesajlarını bekliyorum...
 
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
124
Yeni alan arkadaşlara xj6 ları hayırlı olsun, hepinize kazasız belasız sürüşler dilerim.
Son 4 aya kadar uzun bir süredir motor kullanamamıştım. 4 aydır paslarımı atayım, hamlığım geçsin diye cbf 150 kullanıyorum ama uzun mesafeli gezilere motorumla çıkamamak beni daha büyük bir motor alamaya itmişken xj6 nın tam grenajlı versiyonu gerçektende çok ilgimi çekti bu yüzden xj6 kullanıcısı arkadaşlara aklımdaki bazı tereddütleri gidermek babından birkaç sorum olacak :silent: .. xj6 300 km uzunluktaki kesintisiz bir otoban yolculuğunda kullanıcısını ne kadar yorar? Ayrıca bu motoru kullanan arkadaşlar yakıt tüketimi konusunda da ayrıntılı bilgiler verirlerse bende bir xj6 diversion f kullanıcısı olmaya niyetliryim. :cherry:

Merhaba,

Benimki Naked model olduğu için otobanda uzun süreli sürüşlerde 100-110 km den sonrası cam olmadığı için yorucu oluyor. Ben motoru düzceden alıp 216 km Ankara'ya getirdim. Ortalama 90-100 km hızla gittim rodajda olduğu için daha hızlı gidemedim. Beni bu hızda neredeyse hiç yormadı diyebilirim.

Diversion F modeli kullanmadım ama çok benzer bir model olan kawasaki er6f kullandım. Bursa Ankara 450 km yol yaptım. 130-140 km süratlerle uzun süre gittim otobanda. Cam rüzgarın direk vücudunuza gelmesini engelliyor ancak rüzgarı yukarı kaskınıza doğru veriyor. Böyle olunca boyna arkaya doğru sürekli basınç uygulanıyor ve bizde boynu düz tutmak için öne doğru güç harcıyoruz. Böyle olunca omuzlara çok yük biniyor ve ağrı yapıyor.

Kısacası uzun yolda yüksek süratte seyredecekseniz ve size hiç rüzgar gelmeyecek şekilde bir ön camınız yoksa her motor sizi yoracaktır. Bu söylediklerim yüksek hız için sadece. 110 km sürati geçmezseniz 300 km lik yolda yorucu olmaz.

Yakıt için benimki rodajda olduğu için bir şey diyemem ama 4 silindirli motorlar arasında en az yakanlardan biri olacağını düşünüyorum duyduklarıma göre birazda sürdüğüm kadarı ile.

XJ6 serisi avrupa ve amerikada deli gibi satılan ve tutulan bir motor. Youtube a girip xj6 yazın ve izleyemeyeceğiniz kadar çok video ile karşılaşın. Türkiye de kurda bu kadar yüksek iken ve bu motorlar indirimli şekilde satılırken ve bu kadar güzel kullanımı varken neden tutulmaz anlamak mümkün değil.

Bilmeyenler için XJ6 Naked olanı geçen sene 19400 TL den satılırken bu sene indirimli olarak 17250 TL den satılıyor. 2 silindirli ER6 nın bile 20000 TL ye satıldığını düşünürsek fiyatının ne kadar uygun olduğu ortaya çıkar.
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
İstediği kadar sorunsuz olsun.Türk motorcusunda 600'lük oldu mu 100 beygirden aşağı olmaz hastalığı var.Asıl anlamadığım Kawasaki er 6 serisine göre daha güçlü,daha ucuz,parça sorunu nispeten daha az olan bir motorun satılmaması çok garibime gidiyor.Ondan sonra o model gelmiyor bu model gelmiyor.İnşallah satıştan kalkmaz xj6 serisi.Yok Kawasaki 2 silindir olduğu için aşağılanıyor.Al sana 4 silindir,tatminkar güç,yamaha kalitesi,17250 tl fiyata motor.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
47
Ülkemiz şartlarında motor kullanıcılarının çoğunluğunun tercihleri piyasada pek çok kullanıcı tarafından kabul görmüş motorlara yönelmek ve 2.elde satış yaparken daha az kayıpla motorlarını elden çıkarmak olduğu hepimizin bildiği bir konu, çoğunluğumuzda bu kullanıcı gurubunun içerisindeyiz. Diversion ise ülkemiz piyasasına yeni girmiş sayılabilecek bir motor ve henüz kullanıcılar tarafında yeterince tanınmış bir model olmadığu için zamana ihtiyacı var. Diversion'ı gerek fiyatı, gerek hem yurt içi hemde yurt dışı kullanıcılarının yorumlarından anladığım kadarıyla sürüş kalitesi bakımından gerçektende değerini fazlasıyla hak eden bir motor olarak görüyorum. Ben uzun mesafeli gezileri çok seven aynı zamanda motorunu şehir içinde de iş yerime gidip gelmek için kullanmak isteyen birisiyim. Race motor düşünsem; ss motorun tadını hakkıyla çıkarabileceğim yolların yeterince olmadığı ve yarış pistlerinin benim gibi kullanıcılara hitap etmediği bir ülkede yaşıyorum, benzin fiyatlarıysa zaten malum. Bu şartlarda benim için binilecek en uygun sınıf motorun bu tip motorlar olduğunu düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst