Yamaha Xenter 150 scooter'a yan ayak takılabilir mi acaba?

Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
19
Merhaba arkadaşlar.
Bir ay önce 2012 model yamaha xenter scooter alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Genel olarak motorumdan memnunum, tek memnun olmadığım tarafı yan ayağının olmaması. Kısa süreli park durumlarında orta ayağı kullanmak daha kolay olur.
Acaba BU MODELE YAN AYAK takılabilir mi?
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
Xentera yan ayak takılıyor. Italyan buzzetti firması xenter için orjinal yan ayak üretmiş, benim motorumda şu an takılı. Akşama resimlerini ve detaylarını burdan paylaşırım.
Kısa süreli duruşlarda her seferinde sehpaya alma derdine son veriyor.

Bir arkadaşım italyadan getirmişti benim için:wiinkk:
 
Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
19
Xentera yan ayak takılıyor. Italyan buzzetti firması xenter için orjinal yan ayak üretmiş, benim motorumda şu an takılı. Akşama resimlerini ve detaylarını burdan paylaşırım.
Kısa süreli duruşlarda her seferinde sehpaya alma derdine son veriyor.

Bir arkadaşım italyadan getirmişti benim için:wiinkk:

Yani takılabilecek yeri mevcut.
Türkiye de herhangi bir ayak bulup takılabilir mi sizce?
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
Yani takılabilecek yeri mevcut.
Türkiye de herhangi bir ayak bulup takılabilir mi sizce?

takılacak olan ayagın ölçüsünü aşagı yukarı bilmeniz lazım. ayaklık uzun veya kısa olabilir. mafsallandıgı noktanın pozisyonuna göre sehpanın yaptıgı açı sehpanın takılacagı bölgedeki dizaynına uygun olmalı.

ölçüler uygun olmazsa; uygun hale getirmek için ya ayaklıgı kesip biçip, egip bükersiniz. ya motosikletin ayaklagın takılacagı bölgesini kesip biçip egip bükersiniz. ya da hem sehpayı hem de takılacak bölgeyi kesip biçip, egip bükersiniz.

sehpayı istenilen ölçüde egip bükmek için alet edevat (kesip biçen, eğip büken makina) lazım. o alet edevatı kullanan usta lazım. halyile usta ile iyi diyalog kurmak lazım. çünkü genellikle işi gücü olan usta böyle şeyler ile ugraşmak istemez.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
bazen sehpa bazen ayak yazmışım. ikisi de aynı şey. sehpa=ayak
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
Yan ayaklığımdan bir kaç görüntü;

xdfbl5.jpg

2ch13c2.jpg


Montaj şu şekilde; şasideki deliğe bir civata ile bağlanıyor.
rw0y6t.jpg

20140103_160352.jpg


Buda bitmiş hali;
2d1wr5h.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst