Abi sen ne motordan istediğini bilen bi insansın belli ve altındaki motor bu isterleri karşılar zaten ona bi lafım yok. Ama lastikleri değiştir motordan çok daha fazla keyif alacaksın. Ben bu motoru şehiriçi aldım ön ayak yeri kesinlikle boş bi motor isterlerim arasındaydı. bu motorla geçenlerde istanbuldan izmire gittim (2 kişi)küçük bi ege turu yaptık hatta enduro motorların anca girebileceği yerlere girdi bu motor
[url]http://i.imgur.com/RqgWTOz.jpg[/url]
Bu yüklü halde bile üzmedi. Dönüşte doğrudan izmir istanbul yaptık fırtına dolu yağmur falan. Maksimum dinlenmeden 160 km gidebildik çünkü acayip vibrasyon var motorda ve sele sert falan.. e motorun adı üstünde xenter demiş adamlar şehiriçi için kıvrak güçlü motor işte kim diyo 600km git

Zaten ben pişman değilim diyorum ama bu motor ile xcity arasında gidip gelenler için yazdım o yorumu. Ha bu arada xcityninde sele altı küçük, xenterın sele altı küçük diye xcity alıp sonra bana biş demeyin