- Katılım
- 9 May 2013
- Mesajlar
- 28
denge topuzununa hiç bulaşma bende rizoma elcık rızoma denge topuzu takılı normalde xenterde denge topuzunu takacak bir yer bulunmuyor gidon ucları kapalı uzunca agırlıklar var ıcerısıne kaynakla tutturulmus servıs bunları ince uclu matkapla kaynak yerınden ayırdı içeri iterek denge topuzuna yer actı anca takabıldık cok ugrasmak gerek
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:45 ----------
ayrıca taktırdıgın camurlugun resimlerini buraya atabılırsen sevınırım
http://www.motosiklet.net/forum/members/101848-albums2330-picture10207.jpg ARKADASLAR BU DA ÇAMURLUGUN RESMI