- Konu Yazar
- #1
Yamaha, motorsiklet sektöründe tanınmış, önde gelen bir marka olduğu için haliyle ürettiği tüm motorlar da oldukça dikkat çekiyor.
Benim de özellikle dikkatimi çeken 2 modeli: X-City 250 ve X-Max 250.
X-Max'ın karbüratör'lü 2006 modelinden sonra üretilen enjeksiyonlu modellerde önceki kronik problemler de artık görülmediği için 2 seçenek de oldukça ilgi çekici geliyor.
Bu maxi-scooter modellerini araştırdığım süreçte ne yazık ki görsel bir karşılaştırmayla hiçbir yerde karşılaşamadım.
O yüzden bu yazıyı hazırlamaya karar verdim. Benim durumumda olan diğer insanlara da faydası olur umarım.
Bu 2 scooter birçok açıdan birbirlerine çok benziyor. Genel olarak farklılıklarını vurgulayacak olursak;
YAMAHA X-CITY 250;
Maksimum tork .............. 21,5 Nm @ 5.800 dev/dk.
Yakıt sistemi ................. Yakıt Enjeksiyonlu
Ön lastik ...................... 120/70-16"
Arka lastik .................... 140/70-15"
Bagaj ........................ Kask SIĞMIYOR!
Yakıt tankı kapasitesi ...... 10,5 litre
2011 Fiyatı: 9.210,00TL
2012 Fiyatı: 9.900,00TL
YAMAHA X-MAX 250;
Maksimum tork .............. 21 Nm @ 6.000 dev/dk.
Yakıt sistemi ................. Elektronik Yakıt Enjeksiyonu
Ön lastik ...................... 120/70-15"
Arka lastik .................... 140/70-14"
Bagaj ....................... 2 Kapalı Kask SIĞIYOR!
Yakıt tankı kapasitesi ...... 11,8 litre
2011 Fiyatı: 10.845,00TL
2012 Fiyatı: 11.250,00TL
ABS'li 2011 Fiyatı: 11.860,00TL
ABS'li 2012 Fiyatı: 12.250,00TL
Teknik Özelliklerinin Karşılaştırması: BURADA
Benim hazırladığım görsel karşılaştırma albümü: BURADA (Yüksek Çözünürlüklü 4 Karşılaştırma Fotoğrafı)
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------
Benim de özellikle dikkatimi çeken 2 modeli: X-City 250 ve X-Max 250.
X-Max'ın karbüratör'lü 2006 modelinden sonra üretilen enjeksiyonlu modellerde önceki kronik problemler de artık görülmediği için 2 seçenek de oldukça ilgi çekici geliyor.
Bu maxi-scooter modellerini araştırdığım süreçte ne yazık ki görsel bir karşılaştırmayla hiçbir yerde karşılaşamadım.
O yüzden bu yazıyı hazırlamaya karar verdim. Benim durumumda olan diğer insanlara da faydası olur umarım.
Bu 2 scooter birçok açıdan birbirlerine çok benziyor. Genel olarak farklılıklarını vurgulayacak olursak;
YAMAHA X-CITY 250;
Maksimum tork .............. 21,5 Nm @ 5.800 dev/dk.
Yakıt sistemi ................. Yakıt Enjeksiyonlu
Ön lastik ...................... 120/70-16"
Arka lastik .................... 140/70-15"
Bagaj ........................ Kask SIĞMIYOR!
Yakıt tankı kapasitesi ...... 10,5 litre
2011 Fiyatı: 9.210,00TL
2012 Fiyatı: 9.900,00TL
YAMAHA X-MAX 250;
Maksimum tork .............. 21 Nm @ 6.000 dev/dk.
Yakıt sistemi ................. Elektronik Yakıt Enjeksiyonu
Ön lastik ...................... 120/70-15"
Arka lastik .................... 140/70-14"
Bagaj ....................... 2 Kapalı Kask SIĞIYOR!
Yakıt tankı kapasitesi ...... 11,8 litre
2011 Fiyatı: 10.845,00TL
2012 Fiyatı: 11.250,00TL
ABS'li 2011 Fiyatı: 11.860,00TL
ABS'li 2012 Fiyatı: 12.250,00TL
Teknik Özelliklerinin Karşılaştırması: BURADA
Benim hazırladığım görsel karşılaştırma albümü: BURADA (Yüksek Çözünürlüklü 4 Karşılaştırma Fotoğrafı)
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------