Yamaha X-City 250 vs X-Max 250 (Resimli Karşılaştırma)

Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
70
Yamaha, motorsiklet sektöründe tanınmış, önde gelen bir marka olduğu için haliyle ürettiği tüm motorlar da oldukça dikkat çekiyor.
Benim de özellikle dikkatimi çeken 2 modeli: X-City 250 ve X-Max 250.
X-Max'ın karbüratör'lü 2006 modelinden sonra üretilen enjeksiyonlu modellerde önceki kronik problemler de artık görülmediği için 2 seçenek de oldukça ilgi çekici geliyor.
Bu maxi-scooter modellerini araştırdığım süreçte ne yazık ki görsel bir karşılaştırmayla hiçbir yerde karşılaşamadım.
O yüzden bu yazıyı hazırlamaya karar verdim. Benim durumumda olan diğer insanlara da faydası olur umarım.
Bu 2 scooter birçok açıdan birbirlerine çok benziyor. Genel olarak farklılıklarını vurgulayacak olursak;

YAMAHA X-CITY 250;
2009-X-City-250-static-02_prv_tcm26-280413.jpg

Maksimum tork .............. 21,5 Nm @ 5.800 dev/dk.
Yakıt sistemi ................. Yakıt Enjeksiyonlu
Ön lastik ...................... 120/70-16"
Arka lastik .................... 140/70-15"
Bagaj ........................ Kask SIĞMIYOR!
Yakıt tankı kapasitesi ...... 10,5 litre

2011 Fiyatı: 9.210,00TL
2012 Fiyatı: 9.900,00TL


YAMAHA X-MAX 250;
2011-yamaha-x-max-250-abs-3.jpg

Maksimum tork .............. 21 Nm @ 6.000 dev/dk.
Yakıt sistemi ................. Elektronik Yakıt Enjeksiyonu
Ön lastik ...................... 120/70-15"
Arka lastik .................... 140/70-14"
Bagaj ....................... 2 Kapalı Kask SIĞIYOR!
Yakıt tankı kapasitesi ...... 11,8 litre

2011 Fiyatı: 10.845,00TL
2012 Fiyatı: 11.250,00TL

ABS'li 2011 Fiyatı: 11.860,00TL
ABS'li 2012 Fiyatı: 12.250,00TL

Teknik Özelliklerinin Karşılaştırması: BURADA

Benim hazırladığım görsel karşılaştırma albümü: BURADA (Yüksek Çözünürlüklü 4 Karşılaştırma Fotoğrafı)

TIXm3.png

XyEo7.png


---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------

MqtB9.jpg

3M4C5.jpg
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
18
tam da istediğim gibi bir konu gerçekten, paylaşım için teşekkürler.. ben de ikisinden birini almak istiyorum ama henüz karar veremedim.. bnm için önemli olan tek fark x-city'nin sadece enjeksiyonlu, max'in ise elektronik enjeksiyonlu olması.. acaba fark nedir ya da çok fark eder mi? onun dışında max'in tek artısı koltuk altı bagajı.. ama city genel görünüm olarak bence daha estetik.. ve sanırım onu alıcam..
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
ben tercihimi x-city den yana kullanacağım,büyük tekerlek ve aerodinamik yapısı bence daha iyi ,motor kısımları ise aynı
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
34
Ben de aynı ikilemi yaşıyorum.x max'ı kullandım ama xcity kullanmadım.Yeni sezona girerken sanırım bunlardan birisi benimle olacak.
 
Katılım
11 Ağu 2006
Mesajlar
109
Konu iyi hortlamış =) X-city kullanmış ve şuan X-max 400 kullanan biri olarak X-City derim.
X-Max 400 kullanmama rağmen X-City i aramıyor değilim.
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
4
Merhaba,
Sym Allo kullanıcısıyım, cc den dolayı motorumu satıp farklı bir scooter alacağım scarebeo ve xcity arasında kaldım, çok düşündükçe kararsızlığım da artıyor. Deneyimli arkadaşlardan ricam bu konuda objektif duygusal olmayan düşüncelerini paylaşmaları.
Şimdiden teşekkür ediyorum.

Kazasız sorunsuz sürüşler,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst