Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
4 zamanlı dostum.250lerde ve 125lerde var 2 zamanlılar.Onlarda bir üst kategoriyle yarışıyorlar.Mesela 125cc 2y 250cc 4t ile yarışıyor.250cc 2t 450cc 4t ile yarışıyor.:wiinkk:
o nasu abi stopie öyle anam yarabbim hasta oldum helal olsun adam çok hakim motora hiç bi hareketinde korku yada kontrol kaybi hissedilmiyo herşey bilinçli sanki ve tırsı sıfır .. süper abi
türkiyede canlı bi tane wr 450f gördüm oda fuat domaniçinkiydi. ata motorda..
hemen sahibindene bakiimd edim malum motosusuz ya baktım tırstım kapattım