Yamaha WR-F 450 vs Subaru Impreza WRX

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[YT]qegU2t2bxEU[/YT]
...............................................................

bu yamaha subaruyu yer..
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
gecsın gecmesın bılemem ama adamın tek tekerdeyken viraj almasına bayıldım
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Süper, böyle güzel video seyretmemiştim. Tek teker viraj nasıl bir kabileyettir.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
adam her fırsatta tekere alıyor. neredeyse sollarken bile tekere alacak dalga geçer gibi :)
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
evet harika bir sürücü...
bide o subaru normal bir standart subaru...
ralli versiyonu değil...
ama genede güzel...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
böyle verirler subarunun eline :p
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
virajı çok süper dönüyo yaw:cat:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
2 zamanlı motorun gücü işte

4 zamanlı dostum.250lerde ve 125lerde var 2 zamanlılar.Onlarda bir üst kategoriyle yarışıyorlar.Mesela 125cc 2y 250cc 4t ile yarışıyor.250cc 2t 450cc 4t ile yarışıyor.:wiinkk:

Etkiliyici bi video.Paylaşım için sağol:cat:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
o nasu abi stopie öyle anam yarabbim hasta oldum helal olsun adam çok hakim motora hiç bi hareketinde korku yada kontrol kaybi hissedilmiyo herşey bilinçli sanki ve tırsı sıfır .. süper abi

türkiyede canlı bi tane wr 450f gördüm oda fuat domaniçinkiydi. ata motorda..

hemen sahibindene bakiimd edim malum motosusuz ya baktım tırstım kapattım

18000 liracık

http://www.sahibinden.com/ozel_wr_450_smWQQaXQQ4925420WQQpXQQdisplayitem
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst