Yamaha Wildstar 1600 Mü - Honda Vtx 1300 Mü??

Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Herkese merhabalar. Arkadaşlar paramın çok büyük bir kısmını ayarladım, en geç bir aya kadar chopper tarzı bir motor almayı düşünüyorum. Bir kaç gün öncesine kadar almayı düşündüğüm motor Yamaha WİLDSTAR 1600 idi ancak bazı arkadaşlar aynı paraya daha yeni model motor alabileceğimi,örnek olarakta HONDA VTX 1300 ü düşünmem gerektiği tavsiyesinde bulundular. Daha önce çeşitli motorlara bindim, şu an ise 1952 model BSA ve 1960 R60 motorum var ancak belirttiğim tarzda bir motor kullanmadım ve bu motorlar ile ilgili çok fazla bilgi sahibi değilim. Konu ile ilgili bilgi ve birikimlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
27 Ara 2006
Mesajlar
10
aslında sana söyleyebileceğim bir iki şey war
birincisi wildstarla vtx çok farklı makinalar biri şaftlı biri kayışlı makina
ikincisi söyleneleri sana aktarayım doğruluğunu bilemem eğer düzenli bakılmış bir motorsa wildstar asla motorundan sorun çıkartmayacak bir makina
vtx kullandım we benim çok fazla hoşuma gitmedi
neden diyecek olursanda da motor çok sade özellik taşımıyo benim için
ayrıca wildstar cruiserdan chopper olayına girilebilecek bir makina tabii ki paran doğrultusunda
bunların sonucunda karar senindir
iyi günler dilerim
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
İlginiz ve yorumunuz için çok teşekkür ediyorum. Belirttiğiniz ayrıntıları da göz önünde bulundurarak seçim yapmaya çalışcam.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Ursuz güzel yorum yapmış, dediklerine katılıyorum. Wildstar custom'a son derece uygun ve çok çeşitli aksesuar çeşitliliğine sahip efsane bir makina. Shadow'sa ona göre çok çok sade kalıyor, ayrıca aksesuar yelpazeside Yamaha'ya göre biraz zayıf.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst