Osmaniye İl Temsilcisi
- Katılım
- 3 Eki 2007
- Mesajlar
- 356
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhabalar. Arkadaşlar paramın çok büyük bir kısmını ayarladım, en geç bir aya kadar chopper tarzı bir motor almayı düşünüyorum. Bir kaç gün öncesine kadar almayı düşündüğüm motor Yamaha WİLDSTAR 1600 idi ancak bazı arkadaşlar aynı paraya daha yeni model motor alabileceğimi,örnek olarakta HONDA VTX 1300 ü düşünmem gerektiği tavsiyesinde bulundular. Daha önce çeşitli motorlara bindim, şu an ise 1952 model BSA ve 1960 R60 motorum var ancak belirttiğim tarzda bir motor kullanmadım ve bu motorlar ile ilgili çok fazla bilgi sahibi değilim. Konu ile ilgili bilgi ve birikimlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.