yamaha v-max 2008

Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
geleceğin efsanesi tüm avrupaya nam salmış yamahanın kükreyen kaplanı v-max III















 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
212
dehşet bişeymiş yaa, valla vuruldum ama kim bilir kaç paradır! bu bizi aşar cumhur abi.....
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
valla bence de güzelmiş ama çok paradır değmez bunun için türkiyede 35-40000ytlden az olmaz:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Trafikte göremiyeceğimiz motorlar arasına bir tane daha girdi hayırlı olsun vatana millete.
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Uzanların el koyulan yatından bir tane V max çıkmıştı.Bunu da ilerde birilerinin yatında görürüz heralde :)
Ya da 2015 de ikinci eli ucuzlar ise çekeriz artık altımıza 2008ini :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
Seri üretim Süper(ss'de denilebilir:p) bir motor ne diyelim sahiplerine başğışlasın allah...
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
Eski modeli bile canavar gibiydi ve gök gürültüsüne benzer bir sesi vardı bunda ses nasıldır merak ediyorum
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
eski modelini kulanmıstım ama bunuda merak ettim dogrusu dehşet bir şey
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
Tüm dünyada tam olarak herhangi bir sınıfa dahil edilemeyen ama sınıflar üstü bir yeri olduğuna inandığım gerçek bir muscle-bike diyebilirim,her nedense türkiye BELDEYAMA senelerdir uykuda,belki bir bir uyanırlar..
 
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
48
off nası bi makina bu böle manyak bişemiş tasarlayana helal olsun süper bişe çıkarmış ortaya
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Eskisinin amerikan versiyonu 145 beygirdi.V4 canavar.Yannız daha önce takoz yanaklı lastikleri,kötü süspansiyonu ve yetersiz şasesiyle kendinizi öldürmeye oldukça müsait olduğunu okumuştum.İnternette v-max la ilgili sözler vardı.Bir tanesi şöyleydi:Tanrı motosikleti yarattı,Şeytanda buna karşılık v-max i:pl:::evil::
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Koymayın böyle motorlar buraya ya biri yer biri bakar... insanın canı çekiyo gelse bile deli paralar alamıyor...Neyse işin şakası ama bu aletin sıfır TR e gelse heralde deli para olur,2.el bile adamlar uçuyor ki bu makina değer
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Hade beaaa... Alete bak.. :cyclopsan
Vay anasını beee.. :cyclopsan
Emeğine sağlık.. :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst