yamaha v-max 2008

Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
4
Arkadaşlar vmax ı biraz araştırdım. Yeni versiyon adı VMX17 imiş. Dünyada 2500 adet olarak sınırlı sayıda üretilecekmiş satın almak için kayıt ve rezervasyon yaptırarak sıraya girmek gerekliymiş (ya çıkarsa) 2009 modeli
1679 cc 200 hp (9000 rpm) yani benzin düşmanı. yine 5 vites ve 15 lt. depo fiyatlarda can yakan cinsten.

2009 Vmax Türkiye fiyatı 27.500 € yani 55.000 ytl:pr:
Amerika fiyatı 18.000 $
Avrupa fiyatı ise 32.500 $

eski vmax 1200cc 6-8 lt. yakıyor diye okumuştum.
bu makinada 15 lt. yakar heralde..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Manita koltuğu olmaması dışında her şey extreme.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Arkadaşlar vmax ı biraz araştırdım. Yeni versiyon adı VMX17 imiş. Dünyada 2500 adet olarak sınırlı sayıda üretilecekmiş satın almak için kayıt ve rezervasyon yaptırarak sıraya girmek gerekliymiş (ya çıkarsa) 2009 modeli
1679 cc 200 hp (9000 rpm) yani benzin düşmanı. yine 5 vites ve 15 lt. depo fiyatlarda can yakan cinsten.

2009 Vmax Türkiye fiyatı 27.500 € yani 55.000 ytl:pr:
Amerika fiyatı 18.000 $
Avrupa fiyatı ise 32.500 $

eski vmax 1200cc 6-8 lt. yakıyor diye okumuştum.
bu makinada 15 lt. yakar heralde..



eger 1200 cc lık 7 lt yakarsa cok ıyı o güce .
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Avrupada da, Amerikada da, Türkiyede de bu makineye binen adam BENZiN konusunu düşünmez!

Nedir yani..? Caddede kilometrekareye 8-10tane düşen 1000'lik Supersport makineler bile en az 7-8 litre yakarken böyle bir şaheser varsın 12 litre yaksın!!
Adam 55.000 liraya motor aldıda, benzini kaldı!..

:)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Avrupada da, Amerikada da, Türkiyede de bu makineye binen adam BENZiN konusunu düşünmez!

Nedir yani..? Caddede kilometrekareye 8-10tane düşen 1000'lik Supersport makineler bile en az 7-8 litre yakarken böyle bir şaheser varsın 12 litre yaksın!!
Adam 55.000 liraya motor aldıda, benzini kaldı!..

:)

o parayı motora veren adam o yakıtı düşünmez
 
Katılım
30 Ara 2008
Mesajlar
126
selam yeni yiliniz kutlu olsun,
evet cok güzel bir Motor
almanyada fiyati 19.700€
yakit 8-9 litre arasi, yani bi doganin(Tofas) yaktigi kadar yakmiyor :)
bence en büyük sorun (aslinda cok isteyen zengin biri satin alabilir fiyat konusunda) türkiyedeki trafik, asfalt kosullari (soguk asfalt) ve diger arac kullanicilari (kimin arabasi büyükse yol hakki onundur)..yani doga kanunu
herkeze selam...
PS 12 senedir Vmax kullaniyorum
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
389
en istediğim motor ama bunu hiç beyenmedim o heybetli motor blok larının yerinde daha çapı küçültülmüş bir motor var eski canavar sıkı tok görüntüsü gitmiş parlak selemi çamurlukmu belli olmayan bişey var üstünde benim favorim hala bu.



Uzanların el koyulan yatından bir tane V max çıkmıştı.Bunu da ilerde birilerinin yatında görürüz heralde :)
Ya da 2015 de ikinci eli ucuzlar ise çekeriz artık altımıza 2008ini :p

2015 te 30 binlira verirsen alırsın :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst