Yamaha Tracer 700 mü yoksa Honda Nc750x mi?

Katılım
30 Haz 2017
Mesajlar
27
Arkadaşlar Elazığ'da yaşıyorum ve şu anda ktm duke 200 kullanıyorum. Motoru değiştirmek gibi bir düşüncem var. Elazığ'da sadece hondanın bayisi mevcut. Yamahanın servisi en yakın yer olarak Malatya'da ve yaklaşık 1 saatlik bir mesafede. Malum motosiklet fiyatları ortada daha da fiyatlar artacak gibi görünüyor. Ben fiyatlar daha da artmadan motoru değiştirmek istiyorum. Aklımda Yamaha Tracer 700 ve Honda nc750x var. Tracer 700 bir tık önde şu an için fakat söylemiş olduğum servis durumunu da göz önünde bulundurarak kullanıcısıysanız, kullandıysanız veya bu iki motor hakkında bilgi sahibiyseniz sizin öneriniz hangisi olurdu? Artıları ile eksileri ile anlatırsanız memnun olurum.
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
161
Ben forumda boyle bir konu acmistim baya cevap gelmisti acikcasi ozet olarak su olmustu. Eger isletimi yakiti servis ucreti uygun diyorsa Honda , yok ben azicik bastin mi gitsin viraj yapiyorum dersen yamaha. Yamahanin eksileri yakiti nc den daha fazla artilari performansi frenleri hafifligi gibi hondanin bagaji da var hondanib bir eksiside manuel icin konusursak vites araliklari kisa oldugu icin biraz spor yapiyor ayaklarin Kisacq ikiside muthis motorlar sen cok km yaparim oyle zipirlikta isim yok diosan honda , yok ben basarim arada gazlarim diosan yamaha ikisi ayni segmentin farkli amaclara hizmet ettigi 2 motor
 
Katılım
30 Haz 2017
Mesajlar
27
Ben forumda boyle bir konu acmistim baya cevap gelmisti acikcasi ozet olarak su olmustu. Eger isletimi yakiti servis ucreti uygun diyorsa Honda , yok ben azicik bastin mi gitsin viraj yapiyorum dersen yamaha. Yamahanin eksileri yakiti nc den daha fazla artilari performansi frenleri hafifligi gibi hondanin bagaji da var hondanib bir eksiside manuel icin konusursak vites araliklari kisa oldugu icin biraz spor yapiyor ayaklarin Kisacq ikiside muthis motorlar sen cok km yaparim oyle zipirlikta isim yok diosan honda , yok ben basarim arada gazlarim diosan yamaha ikisi ayni segmentin farkli amaclara hizmet ettigi 2 motor

Teşekkür ederim gönlüm Tracer diyor ama aklım nc750x :) Tracer da test sürüşü yaptım fakat nc de yapamadım. Tracer gerçekten performanslı bir makine.
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
161
Zaten genelde bu ikilemde kalan herkesin gönlü tracerda oluyor ama NC gerçekten mantık olarak harika bir motor zaten hep hayat böyle değil midir ? kalbinin sesi aşkın tracer mı? yoksa mantığın sesi en yakın arkadaşın NC mi ? :DDD
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Elazığ'da yaşıyorum ve şu anda ktm duke 200 kullanıyorum. Motoru değiştirmek gibi bir düşüncem var. Elazığ'da sadece hondanın bayisi mevcut. Yamahanın servisi en yakın yer olarak Malatya'da ve yaklaşık 1 saatlik bir mesafede. Malum motosiklet fiyatları ortada daha da fiyatlar artacak gibi görünüyor. Ben fiyatlar daha da artmadan motoru değiştirmek istiyorum. Aklımda Yamaha Tracer 700 ve Honda nc750x var. Tracer 700 bir tık önde şu an için fakat söylemiş olduğum servis durumunu da göz önünde bulundurarak kullanıcısıysanız, kullandıysanız veya bu iki motor hakkında bilgi sahibiyseniz sizin öneriniz hangisi olurdu? Artıları ile eksileri ile anlatırsanız memnun olurum.

100 km/h hız ile o yolu 1 saatte gidebilirsiniz, sizin için bir kıstas olmamalı bence.

Seçenekleriniz arasındaki motosikletler birbirinden tamamen farklı, birisi kamyon, birisi otomobil.

Ne aradığınızı bilmediğim için yönlendiremiyorum ancak verdiğim örnek yeterince açık olmuştur diye düşünüyorum.

Tercihim tabi ki de Tracer'dan yana olurdu.
 
Katılım
2 May 2016
Mesajlar
35
Kesinlikle Tracer 700 derim... Her ikisini de kullandım, NC nin tek avantajı yakıtının 100km de ortalama 1 litre kadar daha az olması... Onun haricinde tracer hafifliği ve gücü ile her türlü öne çıkıyor...
 
Katılım
30 Haz 2017
Mesajlar
27
Tracer 700 almaya karar verdim siyah veya kırmızı renk almayı düşünüyorum yorumlarınız için teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst