YAMAHA R6 (eski) 2000 model mi honda cbr 600rr 2005 model mi geçer???

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Aralarından tekerlen geçerim:p

Aha topik amacından saptı, kitlensin, hatta kurşun tabutla gömülsün:queen:

Bu tür başlıkları açarken gerçekten çok düşünüyomusunus yoksa böyle bir anda ilham mı geliyo::151::
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
bende 13-15 yaşlarındayken bu tür sitelere böyle sorular sorardım vaybe duygulandım şimdii tehhyyy tehyyy:)
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
:) başlığı açan kardeş çoksa ğol bayağı güldüm.Peki bugattimi geçer vipermi:) Çok komik ama 2005 geçer heralde diyorum nede olsa yni sistemler vardrır mantıken
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst