Yamaha neden sessiz!!

Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
İnsan korkuyor böyle sessizliğe, tamam zam yapıyorlar ama mt07 abs nin 41000 TL görünmesi, bir zaman honda cb650f ile neredeyse kafa kafaya giderken insanı düşündürmüyor değil, 49000 TL olmuş cb650f, mt-09 54000 tl, devi uynadırmasam diyorum, tamam şu anki fiyatlar bile uçuk ve zam istemiyorum ama azar azar, yavaş yavaş yapınca ya da sessiz sedasız kalınca altında hep bir yeniği arıyorum.
 

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
Kuzuların sessizliği sıkıntılı olur.
Fena acıtacaklar belli.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüm modellere 2000 tl cik zam geldi eylül ayında.bu ay 2. Zam bekleniyor mt07 almaya gittim hüsran oldu 35500 den 40500 e çıktı göz göre göre almam alamam.34 de 2017 modelini verdiler ama olmayınca olmuyor
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Beklemeyin artık elinizde para varsa.Direk basın alın.Dahada çıkar bu fiyatlar bu lar birşey değil daha.
 
Katılım
3 Ağu 2015
Mesajlar
529
250cc 30bin TL oldu.Ona göre hesap yapın işte bu ay sonu Honda yine güncelleme yapar.
Bu böyle nereye kadar gidicek bakalım.
 

MrJ

Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
312
Yamahanın bazı bazı bayilerinde 2016 modeller bile yeni bitti stokları tam bitince gerçek fiyatlar ortaya çıkar şuanki

2018 tracer yamaha listesinde : 11.343 € güncel kurla 88.000 TL yapıyor stoklar bittikçe ve sübvanse azaldıkça etkiyi daha rahat göreceksiniz.Aldınız aldınız yoksa uzunca süre bakılır arkalarından.

Örn : Ducati,Kawasak,Ktm € 'lu listeleri hesaplayın.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Kas 2017
Mesajlar
265
Motosikleti
XMAX 300, MT 25, ARORA BEATRİX, HONDA FORZA 250
XMAX 300 ABS 2018 18.743 ₺ 6.935 ₺ 4.622 ₺ 30.300 ₺ 7.014 €

Diyor. 7.000 € şuan ki 7,73 den çarparsak 54.000 tl yapar ki böyle bir zam yaparlarsa kimse alamaz geçen ay 30 aldığım motor 50 olursa direk satarım ki :D
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
bence ana bayiler, ikinci el satışına ağırlık verecek, yoksa sıfır motor satmaya kalkarlarsa batarlar, sıfır düşük cc veya ikinci el eski model büyük cc'leri satmak daha mantıklı olmaya başladı, yani artık yeni motor ülkeye tadımlık gibi girecek, fuardan fuara göreceğiz, sipariş etmek isteyen bile haftalar belki de aylarca bekleyecek, eldeki motorlarla ülkece idare edeceğiz, tabi asıl sorun yedek parça ve yüksek servis ücretleri olacak hatta olmaya da başladı, ben kıçı kırık debriyaj teline 140tl vermek durumunda kaldım hem de 2 hafta bekledim o da yurt dışından hızlı geldi,normalde 1 ayı da bulabilirdi.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
asgari ücretin an itibari ile;
240 usd
206 avro

olduğu memlekette.

tası tarağı toplayıp tükkanın camına "devren satılık" yazmalarından dolayıdır henüz seslerinin çıkmaması.
yamahanın matkap takımı muhtemelen yazanede "kendi donumuzu da getirmiştik, neden böyle oldu ? " diye düşünüyorlardır.

xmax 250 fiyatının açıklanması yetkililerce endişe ile bekleniyor.
bakınız endişeli yetkililer endişelerini ejder kulağı meyvesi eşliğinde gidermeye çalışıyorlar.
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
İnsan korkuyor böyle sessizliğe, tamam zam yapıyorlar ama mt07 abs nin 41000 TL görünmesi, bir zaman honda cb650f ile neredeyse kafa kafaya giderken insanı düşündürmüyor değil, 49000 TL olmuş cb650f, mt-09 54000 tl, devi uynadırmasam diyorum, tamam şu anki fiyatlar bile uçuk ve zam istemiyorum ama azar azar, yavaş yavaş yapınca ya da sessiz sedasız kalınca altında hep bir yeniği arıyorum.

Şunu açıkca belirtmek gerekir. Büyük hacimli bir yamaha alan veya kısa sürede alacak olan inanılmaz kar yapacaktır. Yamaha mt 07 yi bayiye giden peşin alan adama efsane fiyatlara verdiği söyleniyor.. Yamahanın bu taktiği elindeki stoğu eritmek ve türkiye pazarında küçülmek istemesinden kaynaklanıyor olabilir. Euro kurunu 4.18 gibi birşey çektiklerini söyleyip kampanyalar yaptılar.

Nmax şu an euro bazlı liste fiyatı 4.500 euro olduğunu yine bazı arkadaşlardan duydum. Bu doğrumudur değilmidir bilmiyorum. 4.500 euro şu anki kurla hesaplandığında insancıl fiyatlar değil. Yıllardır türkiye pazarında en yüksek adetleri yakalayan honda bile 2018 yılında 4 5 kez zam yaptı.

Korkmakta haklısınız. Muhtemelen 2018 stokları bittiğinde ve 2019 fiyatlarını listelediklerinde sayfasına bmw gibi 2 3 yılda bir girip bakabilecek duruma geleceğiz. Söylediğim rakamlar doğru olmayabilir fakat tüm markaların türkiye pazarında küçülmeye gideceği kesin. Distiribitörler tarafından getirilen kawasaki, suzuki, ducati thriump gibi markalarsa 2019 yılında tamamen silinebilir..

Yıllarca güzel ve büyük makinalara bindik fakat artık büyük motosikletler otomobillerde olduğu gibi bi ferrari bi lamborghini gibi hayallerimizde kalabilir..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------

bence ana bayiler, ikinci el satışına ağırlık verecek, yoksa sıfır motor satmaya kalkarlarsa batarlar, sıfır düşük cc veya ikinci el eski model büyük cc'leri satmak daha mantıklı olmaya başladı, yani artık yeni motor ülkeye tadımlık gibi girecek, fuardan fuara göreceğiz, sipariş etmek isteyen bile haftalar belki de aylarca bekleyecek, eldeki motorlarla ülkece idare edeceğiz, tabi asıl sorun yedek parça ve yüksek servis ücretleri olacak hatta olmaya da başladı, ben kıçı kırık debriyaj teline 140tl vermek durumunda kaldım hem de 2 hafta bekledim o da yurt dışından hızlı geldi,normalde 1 ayı da bulabilirdi.

2. el motosiklet servise çok girmez hatta sokak ustalarına götürülür. Bu nedenle 2. el satmak çok büyük bayilerde tercih edilmeyen bir yöntem. 2. el satış yapılan bayilerin aldıkları 2. el motorlar genelde 0 motor verdikleri müşterilerinin eski motorları oluyor.. Bayilerin asıl amacının satıştan çok servis olduğunu unutmayalım. Herzaman sermaye serviste döner servis yoksa satış olsada 300 500 tl ile kimse işini döndüremez.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sivazliyor buyuk kazik buyuk kalkar


10 bin tl pulsarq verilmezciler istima vaktii
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
@Mahmutbiner´e katiliyorum..

Nakite ciddi indirimler var yeterki ciddi müşteri olun.

10.000 tl motorda %10 indirim az olabilir ama
45-50.000tl motorda %10-%12 indirim ciddi rakamdir.

Bizzat 30.000 tl lik bir modelde 3.700 tl indirim yaptigina şahitim.

2.el olayida,kendi sattigi ve servis bakimlari aksamamiş motorlari takasa alir,paha degeri yuksek ise piyasa degerinde satişa koyar.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2017
Mesajlar
97
cb 650f düşünüyordum ama bu fiyatları görünce duraksadım, ortalığın ne olacağıda belki değil kötüye gidiyoruz maddi durum çok çok iyi olmadığı sürece almak mantıklı değil 250 cc 30 bine gelecek neredeyse neyse hakettiğimiz gibi yönetiliriz hakettik demekki bunları.
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
1,494
@Mahmutbiner´e katiliyorum..

Nakite ciddi indirimler var yeterki ciddi müşteri olun.

10.000 tl motorda %10 indirim az olabilir ama
45-50.000tl motorda %10-%12 indirim ciddi rakamdir.

Bizzat 30.000 tl lik bir modelde 3.700 tl indirim yaptigina şahitim.

2.el olayida,kendi sattigi ve servis bakimlari aksamamiş motorlari takasa alir,paha degeri yuksek ise piyasa degerinde satişa koyar.

bayi ismi söylemiycem bir dostum iki hafta önce 2018 mt 07 aldı oğluna 36.500 tl net satış. Böyle bir fiyat yok. :) piyasada şu an başka motor satmaması normal motoru büyütmek isteyen herkes mt07 alıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst