Selam arkadaşlar
Kendi motosikletimi sattım.600 üstü alacağım diye gezinirken mt25 e el sıkışırken buldum kendimi.Almama büyük etken de deneme fırsatı bulmamdı.Ciddi manada bana sanki motosiklet kendi gidiyormuş hissi yarattı.Çok güzel bir ses ve ivmelenmesine bayıldım,aman alayım ben bunu nasılsa yaş geçiyor daha sakin tertemiz binerim dedim.
Motosiklette koruma takozu ,ön cam ve rosso 2 lastikler takılı,pazartesi günü satışı alacağım.Resimleri o zaman atacağım .
Aslında sıfır alacaktım bayiden,son anda geçen sezon beraber gezdiğimiz bir arkadaşımız aklıma geldi mesaj attım.Buluşalım garajdan çıkarayım 4000km en son bildiğin gibi işten güçten binmeye fırsat bulamıyorum satmayıda düşünüyorum deyince ,hazırda lastik ,koruma takozu ön cam olunca fiyatıda uygun geldi aldım.
Umarım hayırlı olur benim için ,sizlerede motosikletleriniz hayırlı olsun.
Mt25 için yurtdışı yurt içi fazla tuzlu olmayan 150 250 tl gibi fiyata elcik koruma gören varsa beni bir hayrına özelmesaj ile bilgilendirise sevinirim.Full siyah olur mavi olur.Şu n11 de satılan ledli medli basit şeyler gibi olmasın ama
Tekeriniz düz bassın ,Allaha emanet olun