Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,660
Bugün iki defa şöyle bir durumla karşılaştım, rölanti zıplayıp duruyor. Birinde motor nispeten sıcak iken (2 bar varken 5-6dk şehir içi sakin kullanım sonrası) ışıklarda durduğumda farkettim. 1000-1500rpm arası zıplayıp durdu, sesinden anladım zaten. İkincide de Tuzla'dan Maltepe'ye geldim, son bir kaç km'de biraz gazladım, otoparka girince yine hırhırhır 1000-1500rpm arası zıplayıp durdu. Tahmini olan var mıdır?
 
Katılım
18 Mar 2017
Mesajlar
1
merhaba arkadaşlar dün itibari ile mt-25 race blue ile aranıza katılmış bulunmaktayım.
Duke 250 ile mt-25 arasında karar vermekte zorlanmış olsamda arkadaşlara tavsiyem her ikisinide kullanıp kararınızı o şekilde vermeniz yönünde olacaktır ! zira ben o şekilde yaptım.
Her iki motoruda kullandım ikisinindede artı ve eksileri bulunmakta beraber fiyat performans açısından mt-25 bence biraz daha önde. motorun görünüşü tabikide göreceli bir kavram =) oturuş pozisyonunun rahatlığı bu çokta göreceli değil =) şansımanı ve 250 cc için etkileyici performansı seçimimi daha da kolaylaştırdı. devamında türkiye çapındaki yetkili servis çokluğu ve 2. el satışındaki rahatlığıda 2.etken olarak sayabilirim.
rodajı sonlandırdıktan sonra uzun yol yapıp uzun yoldaki performansınıda forumdan paylaşmayı düşünüyorum. Herkese kazasız belasız bol keyifli sürüşler dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------

bu sorun bazı serilerde mevcut olup hepsini kapsamamkta. ücretsiz olarak yetkili serviste değişim yapılıyor. ben dün teslim alırken sordum konrol ettik sizin seride yok dediler umarım dedikleri doğrudur =)
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
24
Merhaba arkadaşlar,
Motosiklet'ime arka çanta demiri almak istiyorum. Kimler neler kullandı tavsiyeleriniz nelerdir?

110TL'ye ermox N11'de var şahsen fiyatı çok cezbediyor, haricinde en uygun İRF motor'un yaptığı var oda güzel ancak bilemiyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir?
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Selam arkadaşlar

Kendi motosikletimi sattım.600 üstü alacağım diye gezinirken mt25 e el sıkışırken buldum kendimi.Almama büyük etken de deneme fırsatı bulmamdı.Ciddi manada bana sanki motosiklet kendi gidiyormuş hissi yarattı.Çok güzel bir ses ve ivmelenmesine bayıldım,aman alayım ben bunu nasılsa yaş geçiyor daha sakin tertemiz binerim dedim.

Motosiklette koruma takozu ,ön cam ve rosso 2 lastikler takılı,pazartesi günü satışı alacağım.Resimleri o zaman atacağım .

Aslında sıfır alacaktım bayiden,son anda geçen sezon beraber gezdiğimiz bir arkadaşımız aklıma geldi mesaj attım.Buluşalım garajdan çıkarayım 4000km en son bildiğin gibi işten güçten binmeye fırsat bulamıyorum satmayıda düşünüyorum deyince ,hazırda lastik ,koruma takozu ön cam olunca fiyatıda uygun geldi aldım.

Umarım hayırlı olur benim için ,sizlerede motosikletleriniz hayırlı olsun.

Mt25 için yurtdışı yurt içi fazla tuzlu olmayan 150 250 tl gibi fiyata elcik koruma gören varsa beni bir hayrına özelmesaj ile bilgilendirise sevinirim.Full siyah olur mavi olur.Şu n11 de satılan ledli medli basit şeyler gibi olmasın ama :)

Tekeriniz düz bassın ,Allaha emanet olun
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermeden kullanmayı nasip etsin, çift silindir gücü var buda doğal olarak yakıta etki ediyor, yakıt sıkıntı değil ise sorunsuz sıkıntısız kullanabilirsiniz.
 
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
Arkadaşlar selam, mt-25'imi akrapovic slip on egzozla birlikte kullanıyorum. İlk defa benzin istasyonunda tazyikli suyla yıkattım.

Sanırım egzoza su kaçtı, hem egzozun sesı kısıldı hem de çalıştığında egozdan beyaz duman atıyor.
Neyse sorun değil düzelir dedim, bir hafta oldu hala aynı, hatta üzerine o günden beri rolantide devir dalgalanıyor ve yakıt tüketimi arttı. Normalde şehir içi sakin kullanımda 4lt/100km geçmeyen motorum 5 litreden fazla tüketmeye başladı.

Sizce nasıl müdahale edebilirim, egzoza su kaçmasından dolayı mıdır? Eğer öyleyse nasıl temizleyebilirim?
8870 km'de motor, bir kaç depo sonrasında 10k bakımına sokacağım.
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
33
Arkadaşlar selam, mt-25'imi akrapovic slip on egzozla birlikte kullanıyorum. İlk defa benzin istasyonunda tazyikli suyla yıkattım.

Sanırım egzoza su kaçtı, hem egzozun sesı kısıldı hem de çalıştığında egozdan beyaz duman atıyor.
Neyse sorun değil düzelir dedim, bir hafta oldu hala aynı, hatta üzerine o günden beri rolantide devir dalgalanıyor ve yakıt tüketimi arttı. Normalde şehir içi sakin kullanımda 4lt/100km geçmeyen motorum 5 litreden fazla tüketmeye başladı.

Sizce nasıl müdahale edebilirim, egzoza su kaçmasından dolayı mıdır? Eğer öyleyse nasıl temizleyebilirim?
8870 km'de motor, bir kaç depo sonrasında 10k bakımına sokacağım.


Egzoza su kaçmasıyla alakalı bir sorun değil. Yakıt tüketimi arttıysa bujilerini kontrol et su kaçmış yada değişim zamanı gelmiş olabilir. Beyaz duman çıkması ise motora conta bozukluğu, kırık veya çatlaklardan soğutma sıvısı girdiği anlamına gelmektedir.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
Dostum senin araç kaç model? Hangi ayda çıktı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:45 ----------



Egzoza su kaçmasıyla alakalı bir sorun değil. Yakıt tüketimi arttıysa bujilerini kontrol et su kaçmış yada değişim zamanı gelmiş olabilir. Beyaz duman çıkması ise motora conta bozukluğu, kırık veya çatlaklardan soğutma sıvısı girdiği anlamına gelmektedir.

Cevabınız için teşekkürler. Motorum 2016 Mart çıkışlı 2015 model. Yaklaşık 2 hafta önce kronik depo ve kontak kiti değişimi yapıldı.

Şu anda tam olarak 8888 km'de, yakında 10k bakımına götüreceğim. Bujiler değişiyor mu bakımda?

Beyaz duman ilk çalıştığı zamanlar oluyor ama, motor ısınınca kayboluyor. Soğuktandır diyeceksiniz ama yıkanana kadar yoktu böyle bir şey. Gaza basınca bilgiğin duman altı oluyor. :)
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
33
Arkadaşlar selam, mt-25'imi akrapovic slip on egzozla birlikte kullanıyorum. İlk defa benzin istasyonunda tazyikli suyla yıkattım.

Sanırım egzoza su kaçtı, hem egzozun sesı kısıldı hem de çalıştığında egozdan beyaz duman atıyor.
Neyse sorun değil düzelir dedim, bir hafta oldu hala aynı, hatta üzerine o günden beri rolantide devir dalgalanıyor ve yakıt tüketimi arttı. Normalde şehir içi sakin kullanımda 4lt/100km geçmeyen motorum 5 litreden fazla tüketmeye başladı.

Sizce nasıl müdahale edebilirim, egzoza su kaçmasından dolayı mıdır? Eğer öyleyse nasıl temizleyebilirim?
8870 km'de motor, bir kaç depo sonrasında 10k bakımına sokacağım.

Egzoza su kaçmasıyla alakalı bir sorun değil. Yakıt tüketimi arttıysa bujilerini kontrol et su kaçmış yada değişim zamanı gelmiş olabilir. Beyaz duman çıkması ise motora conta bozukluğu, kırık veya çatlaklardan soğutma sıvısı girdiği gibi sorunlar olabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------

Cevabınız için teşekkürler. Motorum 2016 Mart çıkışlı 2015 model. Yaklaşık 2 hafta önce kronik depo ve kontak kiti değişimi yapıldı.

Şu anda tam olarak 8888 km'de, yakında 10k bakımına götüreceğim. Bujiler değişiyor mu bakımda?

Beyaz duman ilk çalıştığı zamanlar oluyor ama, motor ısınınca kayboluyor. Soğuktandır diyeceksiniz ama yıkanana kadar yoktu böyle bir şey. Gaza basınca bilgiğin duman altı oluyor. :)

Servise gittiğin zaman durumu anlatırsan sorunun düzelir. Bujilerle alakalı bir sorun. Buji değişimi bildiğim 10 bin bakımda değişiyor. Egzoza su kaçmasıyla alakalı bir şey değil. Aşırı tazikli arabaya yıkma yerlerinde motor yıkanması yanlış. Bu gibi problemler çıkarabiliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

Cevabınız için teşekkürler. Motorum 2016 Mart çıkışlı 2015 model. Yaklaşık 2 hafta önce kronik depo ve kontak kiti değişimi yapıldı.

Şu anda tam olarak 8888 km'de, yakında 10k bakımına götüreceğim. Bujiler değişiyor mu bakımda?

Beyaz duman ilk çalıştığı zamanlar oluyor ama, motor ısınınca kayboluyor. Soğuktandır diyeceksiniz ama yıkanana kadar yoktu böyle bir şey. Gaza basınca bilgiğin duman altı oluyor. :)

Ama yinede şu Beyaz Duman işi kafamı kurcalıyor. O söylediğini gibi duman atıyor ise motor conta bozukluğu. Yada motor kısmında ufak çatlaklar var ise içeri kısmına sıvı girmiş olabilir. Bunu istersen bir servise sor 2 depo daha kullandıktan sonra bakıma götüreceğim diyorsun ama bu motora belki daha çok hasar verebilir
 
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
Ama yinede şu Beyaz Duman işi kafamı kurcalıyor. O söylediğini gibi duman atıyor ise motor conta bozukluğu. Yada motor kısmında ufak çatlaklar var ise içeri kısmına sıvı girmiş olabilir. Bunu istersen bir servise sor 2 depo daha kullandıktan sonra bakıma götüreceğim diyorsun ama bu motora belki daha çok hasar verebilir

Beyaz dumandan kastım su buharı gibi. Çok ciddi görünmüyor. Performansta da bir düşüş görmedim ve motor ısınınca geçiyor. Conta gibi ciddi bir problem olacağını zannetmiyorum pek ama, servise sorup öğreneceğiz artık.
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
33
Beyaz dumandan kastım su buharı gibi. Çok ciddi görünmüyor. Performansta da bir düşüş görmedim ve motor ısınınca geçiyor. Conta gibi ciddi bir problem olacağını zannetmiyorum pek ama, servise sorup öğreneceğiz artık.

En iyisi sen bir gösterip sor. Bu arada bende Slip On Almayı düşünüyorum da ses de iyi fark oluyor mu?
 
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
En iyisi sen bir gösterip sor. Bu arada bende Slip On Almayı düşünüyorum da ses de iyi fark oluyor mu?

Açıkçası net bir şekilde ifade etmem mümkün değil, eski sahibi taktırmış ben bu şekilde aldım. Ama orjinalleriyle yan yana koyunca diğerlerinin çalıştığı bile anlaşılmıyor. Kapalı otoparkta da abartı bir gürültü yaratmıyor tatlı bir havası var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------

En iyisi sen bir gösterip sor. Bu arada bende Slip On Almayı düşünüyorum da ses de iyi fark oluyor mu?

Hocam dünden beri ses normale döndü, sanırım suyla alakalıydı ve attı sanırım suyu. Buhar da atmıyor artık, servislik bir durum kalmadı. :)
 
Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
93
Ben bu depo ve kontak kismi degisimleri icin yamaha turkiyeyi aradim mt-25lerde problem olmasigini belirttiler ancak burdan da bazi arkadaslar degisim yapildigini soyluyor.kafam karisti suan
 
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
Ben bu depo ve kontak kismi degisimleri icin yamaha turkiyeyi aradim mt-25lerde problem olmasigini belirttiler ancak burdan da bazi arkadaslar degisim yapildigini soyluyor.kafam karisti suan

Hocam direk servisinizi arayıp sorun parça siparişini versinler. Gerekirse direk servise gidin gerekli işlemleri yapıyorlar. Ben gidip söyledim sipariş ettiler, iki gün sonra gidip değiştirttim.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
398
Merhaba arkadaşlar 2016 model sıfı mt 25 almak istiyorum şu anda Ninja 250 sl kullanıyorum. Yamaha riding Academy de mt 25 kullandım hoşuma gitti titreşim yok dik oturuş vs. Tavsiye eder misiniz? Lastik için ne tavsiye edersiniz ? Bana sorun yaşatır mı mt 25 teşekkür ederim.
 
Katılım
11 Ağu 2009
Mesajlar
14
arkadaslar bu 2017 renklerinden hangisi guzel degerli yorumlarızı bekliyorum çarşamba günü ön siparişte bulunacam
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Merhaba bugün izin yapıp 230 km zorladım motosikleti.Çok rüzgar olduğu için 172 km görebildim. Daha fazla zorlamadım.Otobanda yağ gibi kaya kaya gittim.
4735 km 5000 bakımına soktum. 165 tl alındı. Yağ ve bir iki pul değişti.
Eskişehir den selamlar, gölet pazaryeri günyurdu göleti. Gezecek insan evladı bulana kadar tek takılmaya devam şu an :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------

Bu arada eskiiehirde haftaiçi gezmek isteyen olursa mesaj atabilir.
Dipnot motomaxdan depo plastik diye vakumlu depo çantası aldım. Ama düşünmedim ki bu vantuzlar depoya uymadığı için yapışmıyor :) aklınızda olsun alacaksanız durmuyor depo üstünde. Depo çok girintili çıkıntılı. Allahdan sırtına alabiliyorsun :)
Linkteki çanta
http://www.motomaxonlineshop.com/4riders-travel-vakumlu-depo-ustu-canta-pmu2119http://www.motomaxonlineshop.com/4riders-travel-vakumlu-depo-ustu-canta-pmu2119
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,660
Ya belki konusuldu daha once ama, benzin gostergesinin son kademesi yanip sonmeye baslayip F Trip yazdiktan sonra kac l kalmis oluyor depoda?
Az once Bursa otoban girisinde yandi, Bursa'ya gelip Shell'den alirim dedim kapanmis o da, yolda biraz tirstim, muhtemelen 20-25km'yi rahat gelir desem de.
Bursa'nin cikisindaki Shell kapanmis bilginiz olsun, oradaki aytemiz'den az bisey alip Gemlik cikisindaki imam aslan'a geldim burda doldurdum simdi.
Ozet: :) f trip'e gecince kac litre kalmis oluyor bilen var midir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst