Yamaha Yamaha MT-09 Tracer 2015 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
68
**Bilgilendirme,
Yamaha Konya servisi yağ değişimi için fiyat teklifi talebinde bulundum. Yağ ve yağ filtresi değişim ücreti: 650 TL olarak belirtildi. 09.02.2021 tarihi itibariyle kullanılan malzemelere ait orijinal parçaların fiyatları:
Yağ Filtresi: 125 TL
Yamalube 1 L Yağ: 100 TL (filtre değişimi ile 2,7 litre yağ gerekmekte)
Karter tapa pulu: 19 TL
Toplam yardımcı malzeme maliyeti: 444 TL olarak görünmekte.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,529
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bugün Yamaha Mt Tour etkinliğinde hem Tracer 7 hem de Tracer 9 Gt kullanma şansım oldu. Tracer 9 Gt'ye aşık oldum, hem ayı gibi kuvvetli hem kelek yapmayacak şekilde güvenli, çok güzel yatıyordu motor. Bugüne kadar sahip olduğum motorların hiçbiri aman aman iyi denecek motorlar değil ama Tracer 9 Gt'den sonra yıllardır eşek sürdüğümü fark ettim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün Yamaha Mt Tour etkinliğinde hem Tracer 7 hem de Tracer 9 Gt kullanma şansım oldu. Tracer 9 Gt'ye aşık oldum, hem ayı gibi kuvvetli hem kelek yapmayacak şekilde güvenli, çok güzel yatıyordu motor. Bugüne kadar sahip olduğum motorların hiçbiri aman aman iyi denecek motorlar değil ama Tracer 9 Gt'den sonra yıllardır eşek sürdüğümü fark ettim.

Motorcu bi abim vardı, maddi imkanları yerinde olduğu için bir çok marka-modele sahip oldu. Sahip olamayacağın motora binme, kendi motorundan soğursun derdi :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,529
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Motorcu bi abim vardı, maddi imkanları yerinde olduğu için bir çok marka-modele sahip oldu. Sahip olamayacağın motora binme, kendi motorundan soğursun derdi :)

Ben o işi aştım, hayatım sahip olduğum motorlardan soğumakla geçti :) İmkan oldukça her modeli deneyimlemek gerek.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Merhaba, tracer 700'mü satıp 2019 model 900'lü oldum birkaç gündür kullanıyorum, daha önce yamaha deneyim günlerinde test edebilme imkanım da olmuştu, bu sebepten sürekli aklımdaydı, gidişi, sesi, görünümü ve eski 700'ün kullanımındaki aynı hissi ama çok yüksek gücü ile beni mest etti, iyi ki de almışım diyorum.

Ben de ufak bir sorun var o da camdan gelen tıkırtı, en alt kademeye aldığımda hiç ses olmuyor ama üst kademelerde nereye alsam yoldaki bozukluklar hemen tıkırtı olarak ses geliyor. Sizlerde böyle bir sıkıntı oluyor mu ve oluyorsa çözümü nedir? Motor halen garantide 5 mayıs'da dolmadan garanti kapsamına girecek bir durum mudur sizce?
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
En üstün bir tık altında da ses kesiliyor diye hatırlıyorum. Araya oring, conta gibi bir şey sıkıştırmıştı arkadaş o ses için.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Hırdavatçılarda su contası var.motorun rengine göre ben kırmızı almıştım.Çok güzel gösteriyor hem.Ses fln kesildi
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Merhaba hayalim olan motosiklet.

Kısmetse 1-2 yıla alacağım. Mükemmellik abidesi benim için. Neler söyleyebilirsiniz kendisi için güncel fikirleri dinlemeye hazırım.

Not: ilk üretim modeli kadar bütçem olacak ona göre paylaşırsanız sevinirim. Generasyonlar vs var mıdır? Ayrıca İstanbul yada Whatsapp grubunuz varsa beni de alır mısınız gelirim buluşmalara. Scooterlıyım kabul buyurursanız.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,529
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ben öyle bir sürü çok farklı model denemiş biri değilim ama Yamnaha Mt Tour'da Tracer 9 Gt sürmüştüm. Yaklaşık 20-30 km olabilir sanırım, bence muhteşem bir motordu. Grup lideri Motorcumuhabbeti Derhan'dı. Biz bir ara yardırıp gruptan koptuk ve grup geride kaldı. Ben bu kadar yüksek süratte viraja girdiğimde ilk defa bu kadar korkusuz ve güvenli girdim. Çok tatlı bir motordu. İnip benim eski Kawa'ya bindiğimde ağlayacaktım resmen.

Tracer 9 Gt.de tek sevmediğim kısım; vites pedalı çok ufak ve benim alışkanlığıma göre farklı bir yerdeydi sanki. Aynı problemi geçmişte Mt25'te de yaşamıştım.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2024
Mesajlar
5
Merhabalar, 2020 model Yamaha Tracer 900 motorumda yeni farkettiğim gidonun sola sağa döndüğünden 2 mm daha fazla dönmesi olayı normal midir? Motorun gidonu soldaki gidon kilitleme tarafına döndürdüğümde sağa döndürdüğümden 2 mm daha fazla dönmekte. Acaba gidon kilitleme için mi daha fazla dönüyor. Sürüşte herhangi bir sıkıntı yok tüm hızlarda iki elimi birden bıraktığımda bile motor düz çizgisini koruyor, gidonda çırpma vesaire de yok. Bu durum normal midir acaba, Tracer 900 kullanıcısı arkadaşlar kendi motorlarında bu duruma bakabilirler mi, bilgi verirseniz sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst