Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 May 2012
Mesajlar
714
şartlar olgunlaşırsa, önümüzde ki hafta içinde bende bir mt09 sahibi olucam :)
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
3
Arkadslar yarin iskenderundan mt09 almaya gidiyorum orada motora baktirmak icin onereceginiz bir usta var mi?
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Merhaba Arkadaşlar Aranıza Mersinden katılıyorum.

Yaklaşık 1 ay önce aldım motorumu bir türlü resim ekleme şansım olmadı


sticker lar kendi tasarımım :bounce:

















Lütfen Mt 09 sayfasını canlandıralım biraz

Yorumları Bekliyorum
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
8
Canlasın bakalım...

Şimdi toplam 8 motosiklet ve içlerinde 600rr 1000rr xt660x r6 ve zx10r tecrübeme dayanarak yazıyorum.Mükemmel bi motosiklet gerçekten 8000 kmdeyken sattım ama şu an tekrar alma düşüncem var.
Düşündüren konular;
Absli motor sürmeyi sevmiyorum abssiz olanlar 105 beygir ve bunu 115e çeviremiyolar malesef
Birde hız limiti ha nakedla 300 mü yapıcaz kesinlikle hayır ama insan kafaya takıyor örneğin arkadaşlarımla çeşmeye vs giderken z800ü 225e kadar geçmem 225de adamın bana el sallayıp gitmesi çok sıkıntı bence...

Ama ciddi anlamda almayı düşünenler varsa gerçekten parasını hakeden motordu belkide baya zam gelmiş benim aldığım döneme göre ve 2.el piyasası sanırım fazla alkol kullanıyo 200 300 liralık çin malı egsoz takan 0dan fazla fiyat yazmış..

Önerim alıcaksanız 0 alın siz aksesuar takın sırf aksesuarlı diye gidip başka motora fazla para vermeyin aksesuar işin kolay kısmı kredi kartıyla yurt dışından getirtip yaptırabilirsiniz

Kronik bi sorunuyla karşılaşmadım bence yokturda agresif sürerdim her yavaşladığımda teker vs vs şeklinde 30 kuruş yakardı çok özledim bilemezsiniz.

Ve kesinlikle güzel bi lastik alın tam anlamıyla motoru hissediyosunuz o zaman ben çıkma pist lastıgı takmıştım gerçekten çok farklı bir hale bürünmüştü.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
MT09 güç olarak oldukça tatmin edici, ayrıca girdiği her ortamda da dikkat çekmeyi başarıyor.
Motorun çok güzel bir sürüş keyfi var.
Dik oturuşu gidonun çok aşağıda olmaması uzun yolda yapmayada olanak tanıyor.
O kadar gücüne rağmen ekonomik ve işletim maliyetleri de oldukça uygun bir motosiklet.


Yamaha Mt09 & Mt09 Tracer by Ali Altuntaş, on Flickr
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Canlasın bakalım...

Şimdi toplam 8 motosiklet ve içlerinde 600rr 1000rr xt660x r6 ve zx10r tecrübeme dayanarak yazıyorum.Mükemmel bi motosiklet gerçekten 8000 kmdeyken sattım ama şu an tekrar alma düşüncem var.
Düşündüren konular;
Absli motor sürmeyi sevmiyorum abssiz olanlar 105 beygir ve bunu 115e çeviremiyolar malesef
Birde hız limiti ha nakedla 300 mü yapıcaz kesinlikle hayır ama insan kafaya takıyor örneğin arkadaşlarımla çeşmeye vs giderken z800ü 225e kadar geçmem 225de adamın bana el sallayıp gitmesi çok sıkıntı bence...

Ama ciddi anlamda almayı düşünenler varsa gerçekten parasını hakeden motordu belkide baya zam gelmiş benim aldığım döneme göre ve 2.el piyasası sanırım fazla alkol kullanıyo 200 300 liralık çin malı egsoz takan 0dan fazla fiyat yazmış..

Önerim alıcaksanız 0 alın siz aksesuar takın sırf aksesuarlı diye gidip başka motora fazla para vermeyin aksesuar işin kolay kısmı kredi kartıyla yurt dışından getirtip yaptırabilirsiniz

Kronik bi sorunuyla karşılaşmadım bence yokturda agresif sürerdim her yavaşladığımda teker vs vs şeklinde 30 kuruş yakardı çok özledim bilemezsiniz.

Ve kesinlikle güzel bi lastik alın tam anlamıyla motoru hissediyosunuz o zaman ben çıkma pist lastıgı takmıştım gerçekten çok farklı bir hale bürünmüştü.

Kadıköy'de Ersoy Motor var. Sahibi Gökhan. 105 hp olanı 115'e yükseltiyor. Son hızı kafaya takmamak gerek bence. 200'den sonra naked bir zevk vermiyor bence. Onun dışında her söylediğinize katılıyorum. Özellikle iyi lastik konusuna.

Ayrıca Ali abi bir gün rolling yapalım. 105hp vs 115hp bakalım gerçekten çok fark ediyor mu? Örn 3. vites A modu 100-170 testi :thumleft:
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
297
Arkadaşlar motorumu satıyorum. Abs'siz versiyondur. Düşük kilometreli 2015 xmax250 ile takas düşünebilirim.

Tertemiz aksesuarlı MT-09
İlan No: 241680087
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-tertemiz-aksesuarli-mt-09-241680087/detay
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
160
Arkadaşlar motorumu satıyorum. Abs'siz versiyondur. Düşük kilometreli 2015 xmax250 ile takas düşünebilirim.

Tertemiz aksesuarlı MT-09
İlan No: 241680087
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-tertemiz-aksesuarli-mt-09-241680087/detay

fiyat da uygunmus hocam :), satma sebebiniz nedir
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
297
çok fazla uzun yol yapan bir çiftiz ve iki kişi rahat edemedik :D xmax alacağım allah nasip ederse o yüzden satıyorum
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
çok fazla uzun yol yapan bir çiftiz ve iki kişi rahat edemedik :D xmax alacağım allah nasip ederse o yüzden satıyorum

tenere önerebilirim iki kişi uzun yol yapan bir kullanıcı olduğunuz için. bende 2 kişilik uzun yollar yapıyorum ve çok rahatım.09la uzun yolculuk baya yorucudur. bütçeniz el veriyorsa bir bakın derim. 09 ile aynı fiyatlarda çok sayıda mevcut. uzun yol yapıyorsanızda kesinlikle rahat ediceğiniz bir motor. 660 cc tek silindir yakıtı gayet uygundur. performansı ise gayet yerindedir.
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
481
Koruma takozumu satıyorum. İlgilenenler aşağıdaki linke bakabilir.

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-yamaha-mt-09-ve-mt-09-tracer-icin-orjinal-motor-koruma-takozu-245923192/detay
 
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
122
Herkese merhaba. İlandaki motoru almayı düşünüyorum, sizce fiyat nasıl? Bir de 2015 modelde bu renk vardı değil mi? model yılı doğru yani?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-acilll-firsat-motoru-kaciran-uzulur-249975255/detay
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Herkese merhaba. İlandaki motoru almayı düşünüyorum, sizce fiyat nasıl? Bir de 2015 modelde bu renk vardı değil mi? model yılı doğru yani?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-acilll-firsat-motoru-kaciran-uzulur-249975255/detay


Merhaba bu fiyata içinde bol aksesuarları ile almak isterseniz kendi motorumu önerebilirim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2015-model-mt09-en-guzel-rengi-bol-aksesuarlarli-234611163/detay
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Herkese merhaba. İlandaki motoru almayı düşünüyorum, sizce fiyat nasıl? Bir de 2015 modelde bu renk vardı değil mi? model yılı doğru yani?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-acilll-firsat-motoru-kaciran-uzulur-249975255/detay

Aynı renk 2015 model 5000km de giwi ufak cam ve twobrothers egzoz lu motorumu verebilirim. Ben normalde daha fazla istiyorum ama anlaşırız bir şekilde.

http://prntscr.com/9cimng

Not: acemi olduğum için satıyorum yerine mt25 alacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst