Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Bu güne kadar aldığım benzin toplamı 145 TL ve gittiğim km 652km

Uzun yol şehir içi,tek kişi,iki kişi yani karışık ortalama 22krş yakmış daha ne yapsın.

Ben eminin uzun yolda ve 5000km den sonra gerçek yakıt ortaya çıkacağı için o zaman daha sağlıklı olur ama şuan uzun yolda ben tam denemedim ama depoyu fulleyip belli sabit hızla uzun yol yapıp tekrar fullesem bana öyle geliyor ki 18 krş gibi değer yakalalanabilir gibi geliyor bu da yanlış hesap yapmadıysam 3,9Lt gibi değer yani 80-90km hızla gitsen 3,5 Lt kesin yakalanır.
 
Katılım
23 Ağu 2013
Mesajlar
347
j5N79r.jpg
[/url][/IMG] siyahı da çıkmış
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Selamlar Bende TUruncu MT09 alarak Yamaha MT camiasına atım atmış bulunuyorum.
Motor Anahtar Teslim 25.700TL
Trafik Sigortası: 400TL
Plaka Masrafları + Vergi + 650 TL

18465975810d4b9186e63db1930e2b39.jpg


Aksesuarlar
Givi Ön Cam (250tl)
Givi Kuyruk Çanta (240 tl )
SW Motech Elcik Koruma ( yolda ) ( 440 TL )
Motor koruma takazu ( yolda )
Radyator Koruma ( yolda )

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------

http://www.motojektif.com/blog/deryali/4247/Yeni-motosiklet-yeni-heyecanlar-Mt-09

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------

arkadaslar turkce kullanım klavuzu var mı online olarak bakayım.
bendeki sadece fransızca.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Deryali;

hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.Buralarda paylaşım biraz az.Umarım bizler kullanımlarımızı aktarırsak bende aynı sizin yaşadıklarınızı yaşadım ve tam 150cc CBF almaya giderken tesadüfen gördüm ve üzerine oturduğumda dedimki aradığım bu motor bu.Halbuki hiç aklımda bile yoktu çıplak motor ve hala zevkle kullanmaya devam ediyorum.

Bende dün orijinal arka çanta demirini taktırdım.Daha önceden CBF 150 kullandığım kappa 35 çantam vardı hemen onu da monta ettim.Harika oldu bana göre.Eşim ve çocuklarımda bindiği için onlar için inanılmaz bir rahtlık.
Yamaha topcase demiri hem şekil olarak hemde yolcu için yanlardan tutmak için çok hoş bir dizayna sahip.

Bu kadar konuşmaya biraz resim atalım sizin kadar olamasa da bende biraz resim hastasıyım ama amatörce...

Deryali; bey sizden ricam ön cam ile yorumlarını paylaşırsanız bende düşünüyorum ama kararsızım.Bir iki model var resimerini atim başkalarına yardımcı olabilir.

Adana dan herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

öncam ile ilgili temsili resimler.


birde bunun aparatlı olanı var;


Biraz da kendi resimlerimizden atalım topcase demiri ve çantasıyla bir resim paylaşalım.




Buda çantalı hali;bu arada ön amatisörleri karbon kaplamıştım;




---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------

Birde şöyle bir öncam var;



buda puig;
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Teşekkürler, senin siyah renk te maşallah çok güzel.
Benimde siyah renk hoşuma gitmişti ama rüyamda turuncu gördüğüm için itiraz edemedim :)

Gİvi nin ön camı çok güzel bence. Orjinali çok kısa ve yetersiz hani olmasada olur. Camsız da motor çok güzel.
Ama cam olacaksa hiç değilse biraz işe yarasın. Şeklide güzel olsun. İŞte bu cam givi.
 
Katılım
23 Ağu 2013
Mesajlar
347
Siyah renk yazınca siyahı geldi zannettim. deep armor (mor) rengi, amortisörler karbon kaplama . 2016 fz 09 da siyahı çıkmış
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Selamlar Bende TUruncu MT09 alarak Yamaha MT camiasına atım atmış bulunuyorum.
Motor Anahtar Teslim 25.700TL
Trafik Sigortası: 400TL
Plaka Masrafları + Vergi + 650 TL

http://www.motojektif.com/photos/blog/deryali/18465975810d4b9186e63db1930e2b39.jpg

Aksesuarlar
Givi Ön Cam (250tl)
Givi Kuyruk Çanta (240 tl )
SW Motech Elcik Koruma ( yolda ) ( 440 TL )
Motor koruma takazu ( yolda )
Radyator Koruma ( yolda )

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------

http://www.motojektif.com/blog/deryali/4247/Yeni-motosiklet-yeni-heyecanlar-Mt-09

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------

arkadaslar turkce kullanım klavuzu var mı online olarak bakayım.
bendeki sadece fransızca.

Actiginiz ilk konuda da belirtmistim ama tekrardan hayirli olsun.

Sormak istedigim sizinki ABS li model yanlis anlamadiysam. Bir de ABS siz olup da 105 beygir olan modelini getirmisler sanirim. YAklasik olarak sizin yazdiginiz paraya satiliyor sahibindene gore. Benim bildigim sizin model 28900 lira olmali. Bu fiyata nasil aldiniz? Halen bu fiyata alinabiliyor mu?
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Siyah renk yazınca siyahı geldi zannettim. deep armor (mor) rengi, amortisörler karbon kaplama . 2016 fz 09 da siyahı çıkmış

Hocam siyahı çıktı tabiki. Bayide vardı. Amortisorler sarı motor simsiyah. Raceblue de vardı her rengi vardır. 2015 model.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------

Actiginiz ilk konuda da belirtmistim ama tekrardan hayirli olsun.

Sormak istedigim sizinki ABS li model yanlis anlamadiysam. Bir de ABS siz olup da 105 beygir olan modelini getirmisler sanirim. YAklasik olarak sizin yazdiginiz paraya satiliyor sahibindene gore. Benim bildigim sizin model 28900 lira olmali. Bu fiyata nasil aldiniz? Halen bu fiyata alinabiliyor mu?

Merhaba benim motor Fransa için getirilen seri yani ABS değil.
Üzerinde de kocaman yazıyor FRANSA diye. Kitapçık bile fransızca ingilizcesi bile yok.
Galiba bu Fransızlar'a İngilizce kitapçık koymak bile hakaret algılanıyor adamlar ne tuhaf.

Her neyse evet bu 105hp imiş. Lakin tamamen yazılımsal. Fransa'daki yasalardan dolayı.
1000 bakımdan sonra Bayideki yazılımla güncellenecek ve 115hp ye ayarlanacak.

Ama tabi ABS olayına yapacak birşey yok. 3 küsür bin lira daha istiyorlardı abs li olanlara.

Frenler çok başarılı ve motorun tekerlerini kilitlemeye çalıştım ama başaramadım. Şuan fren performanından çok memnunumç
Umarım ABS almadığım için pişman olmam.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Yazilim olayi dogrudur dediginiz gibi, zaten diger modelde de b modu 10 ya da 15 beygir dusuruyordu gucu. Muhtemelen sizinki o modda gelmistir, dediginiz gibi bi yazilimla cozulur. Abs ye umarim ihtiyaciniz olmaz. Kazasiz belasiz nice km.lere.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Deryali;

Ben aldığımda (France olandan) Türkçe klavuzu verdiler,şimdi tekrar baktım evet bende Türkçe klavuz.

bende aldığım gün yazılımla hemen 115hp yükselttiler.
Bende fren performansından memnunum.ABS li motor sürmedim bu güne kadar 125-150-600f-600rr gibi motorlar kullandım omlarda da yoktu ABS.Umarım
ihtiyacımız olmaz.

Bu arada fiyat olarak bayiden bayiye değişebiliyor demekki.Ben iyi almışım o zaman.:bounce:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
Hocam siyahı çıktı tabiki. Bayide vardı. Amortisorler sarı motor simsiyah. Raceblue de vardı her rengi vardır. 2015 model.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------



Merhaba benim motor Fransa için getirilen seri yani ABS değil.
Üzerinde de kocaman yazıyor FRANSA diye. Kitapçık bile fransızca ingilizcesi bile yok.
Galiba bu Fransızlar'a İngilizce kitapçık koymak bile hakaret algılanıyor adamlar ne tuhaf.

Her neyse evet bu 105hp imiş. Lakin tamamen yazılımsal. Fransa'daki yasalardan dolayı.
1000 bakımdan sonra Bayideki yazılımla güncellenecek ve 115hp ye ayarlanacak.

Ama tabi ABS olayına yapacak birşey yok. 3 küsür bin lira daha istiyorlardı abs li olanlara.

Frenler çok başarılı ve motorun tekerlerini kilitlemeye çalıştım ama başaramadım. Şuan fren performanından çok memnunumç
Umarım ABS almadığım için pişman olmam.

Motorunuz hayırlı olsun, 105-115 beygir farkının yazılımsal olduğu kesin farklı bir motor bloğu,beyin - ateşleme sistemi kullanmaları mümkün değil.ABS olayına gelince İngiltere'de ABS'siz olanın fiyatı 6.949 pound, ABS'li ise 7349 pound sadece 400 pound fark var.(1200 TL). Fiyat olarak aldığınız motor çok iyi. Fren konusunda tedbiri elden bırakmamak lazım. ABS'li motor kullanıyorum işe yarıyor mu , doğru bir şeklide çalışıyor mu inanın şüphelerim var. Motosiklette bana çok güven veren bir teknoloji değil açıkçası.
 
Katılım
18 Ara 2012
Mesajlar
448
Motorunuz hayırlı olsun, 105-115 beygir farkının yazılımsal olduğu kesin farklı bir motor bloğu,beyin - ateşleme sistemi kullanmaları mümkün değil.ABS olayına gelince İngiltere'de ABS'siz olanın fiyatı 6.949 pound, ABS'li ise 7349 pound sadece 400 pound fark var.(1200 TL).

Pound bugün 4,2 TL. Yuvarlak hesap 1.700 TL yapar. ÖTV eklenince 2.300 TL yapar. İngiltere'dekinde vergi de vardır ama burada klasik yöntemle bir de %18 kdv eklersek fark 2.700 TL yapar zaten.

Bir de İngiltere'de geçen sene 1-2 bin MT-09 satılmıştır, Yamaha'nın kar oranları fazladır, fiyatlar düşüktür. Bize vermiyorlarmış, geçen sene MT-07 500-600 ithal edilmişken 09'dan 80-90 tane alabilmişiz. Dolayısıyla kar marjı düşük olduğu için ABS farkı 3 bine dayanmıştır.

Bu Fransız üretimleri de bizim Yamaha'nın yarattığı bir şans, Fransa'da bir şekilde fazlalık oluşmuş, bizdeki Yamaha da normalde 09 alamadığından "gönderin bize" demiş. Böylece daha ucuza alma imkanımız olmuş.

S.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Mt 09 speed limitör iptal :)

https://www.youtube.com/watch?v=FnuPa7c69lg
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
Poundu 3 TL olarak yanlış hesaplamışım teşekkürler düzeltme için. Abs'siz versiyonun Türkiye fiyatı iyi bir fırsat bence.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Bir bilgi paylaşayım.
13,95 litre benzin aldım.
ve 287 km de benzin bitti yolda kaldım.

100km de 4,86 litre yakmış oldum.

fakat gostergede 4,4 litre yaktın diyor.

Demekki MT09 1 depoda yaklaşık 1 litre hatalı gösteriyor diyebiliriz.

yani 14 litrede 1 litre hatalı.

buda
Mt09'un benzin göstergesi %7 hatalıdır sonucunu doğuruyor.



Edit: Belkide bu aradaki %7 sıkışık trafikte ve rölantide çalışırken ki kayıp. Yani depoyu fulleyip hiç durmadan gitsek belkide doğru hesaplayabilir.
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Bu gün koruma takozlarımızı serviste taktırdım.Ebay dan almıştım.Torklu anahtarımız olmayınca servis sağolsun bu tür konularda gereken neyse ikiletmeden yapılyorlar Allah cümlesinden razı olsun.
Fiyat belki soranlar olur bilgi için toplamda 178TL. ye elimşze kadar geldi,

Bu da resimler;




 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Hayırlı olsun ben daha koruma takozu takamadım.
Elcik koruma taktım fotoğraf paylaşırım.

1000bakımı da 250 lira tamam
90 lirası işçilik :( - Elcik koruma takmaya ekstra yarım saat bindirdiler )

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------

kkDBby.jpg


NqoApQ.jpg


a5A3L7.jpg
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Maşaallah bu ne hız biz daha 850km lerdeyiz.Deyali bey bilgiler için sağolun servis ilgili,

Dün şehir içi ve biraz agresif kullanımla ve tabi benzine de zam eklenince,depoyu fulledik ve 52 TL ye toplam 186 km yani 27krş ları gördük.Demekki gaza asılınca 30krş ları görücez,elimize hakim olursak da 20krş civaı olucak.Tabiki bunlar değişiebilir ama biz kullandıklarımı yazalımda.

Deryali; bey ön cam ile sizin tam tetaylı resimlerinizi ben göremedim rica etsem önden yandan bir resim ve bir yükseklik ölçüsünü yazabilirmisiniz.

Adana dan selam lar...

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

Deryali; bey diğer endurocu paylaşımınızda gördüm resmi ön cam çok da yüksek değilmiş.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Çıktım gazladım dediğinizde 10 litrenin altında yaktıysanız gazlayamamışsınız demektir. Kazasız belasız :cherry:
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
325
Reşit; sağolasın öyle gazlamalara artık paydos artık yaşımız gereği anlık nefsimizi körüklüyoz.

sen ne yaptın bayadan beri sesin soluğun yok.Motor enson 600rr vardı hatırladığım.Tabi 600rr da gazlanıyor, herhalde ordan kaldı ağız alışkanlığı.Bu arada 600rr dan sonra bana baya bir konforlu geldi motor.Ben hala çok memnunum.Şehir içi dışı bütün ihtiyaçlarımı fazlasıyla karşılıyor.Alışamadığım tekşey geniş gidon hep dar gidon kullandığımdan herhalde.Belkide şimdi dar gidon sürsem onu beğenmiycem belki ama ne bilim 600rr ve 600f ile aralara çok daha rahat dalıyordum bunla bir tedirgin oluyom hep.

Neyse herkese kazasız belasız sürüşler.

Adana dan selam lar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst