Yamaha mı, Honda mı. Bence Yamaha kazandı :D

Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
411
Yamaha allah ne verdiyse dayıyor

Onların hepsinin daha fazlası Honda'da da var

Yamaha fazla bakmıyor savrulurmu dururmu koparmı

Honda sakin daha az olsun daha güzel olsun ama benim olsun sınırları zorlamaya gerek yok diyor

Yamaha agresif
Honda sakin ama yetersiz değil güçsüz değil olgun sadece

Sonuç

Honda işi biliyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst