Yamaha kasım ayı fiyat listesi

Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
ispanakli-kol-boregi_4x3_148-880x660.jpg


bakınız siz bu fotoğraf da belki börek görebiliyor olabilirsiniz, evet bu bir börek ancak kol böreği. afiyet olsun :(
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Geçen yıldan beri kurlar öyle abartı artış yok.Ama geçen yıldan beri bütün motosiklet markaları fiyatlarına abuk subuk zamlar yaptı.Bunun mantıklı açıklaması var mı?Tamam bizi yöneten yeteneksizler ekonomi batırdılar ama firmalarda da kötü niyet seziyorum.Bu karışık ortamda müşteriye ne geçirsek kardır diye zırt pırt zam yapıp duruyorlar.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Geçen yıldan beri kurlar öyle abartı artış yok.Ama geçen yıldan beri bütün motosiklet markaları fiyatlarına abuk subuk zamlar yaptı.Bunun mantıklı açıklaması var mı?Tamam bizi yöneten yeteneksizler ekonomi batırdılar ama firmalarda da kötü niyet seziyorum.Bu karışık ortamda müşteriye ne geçirsek kardır diye zırt pırt zam yapıp duruyorlar.

İşletme maliyetleri sabit mi ki döviz kurunun artmamasından bahsedelim ?
İşletme kâr amacıyla bu işi yapıyor ise, işletme maaliyetlerindeki artışı fiyatlarına yansıtmak zorunda.
İşyerinde çalışanlar için verdiği öğlen yemeğinin birim fiyatı arttı ise,
Her ay ödediği elektrik faturası, doğalgaz faturası arttı ise,
Kırtasiye, dükkan giderleri, kira vb. arttı ise bunu fiyatlarına yansıtması şaşırtıcı değil.
Enflasyonun %9 olduğuna sıradan vatandaş belki inanabilir ama, işletmeler aylık bilançolarına göre kazın ayağının hiç de öyle olmadığını görerek geçirirler zammı.
% 20-25 oranındaki enflasyonu başka türlü zarar etmeden göğüsleyemezsin çünkü.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
İşletme maliyetleri sabit mi ki döviz kurunun artmamasından bahsedelim ?
İşletme kâr amacıyla bu işi yapıyor ise, işletme maaliyetlerindeki artışı fiyatlarına yansıtmak zorunda.
İşyerinde çalışanlar için verdiği öğlen yemeğinin birim fiyatı arttı ise,
Her ay ödediği elektrik faturası, doğalgaz faturası arttı ise,
Kırtasiye, dükkan giderleri, kira vb. arttı ise bunu fiyatlarına yansıtması şaşırtıcı değil.
Enflasyonun %9 olduğuna sıradan vatandaş belki inanabilir ama, işletmeler aylık bilançolarına göre kazın ayağının hiç de öyle olmadığını görerek geçirirler zammı.
% 20-25 oranındaki enflasyonu başka türlü zarar etmeden göğüsleyemezsin çünkü.

Maalesef haklısın.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Geçen yıldan beri kurlar öyle abartı artış yok.Ama geçen yıldan beri bütün motosiklet markaları fiyatlarına abuk subuk zamlar yaptı.Bunun mantıklı açıklaması var mı?Tamam bizi yöneten yeteneksizler ekonomi batırdılar ama firmalarda da kötü niyet seziyorum.Bu karışık ortamda müşteriye ne geçirsek kardır diye zırt pırt zam yapıp duruyorlar.

Marka marka bakmak lazım ama Yamaha Honda vs.'de abartı bir artış olduğunu zannetmiyorum, ilgili motosikletlerin ABD, İngiltere ve AB fiyatlarına bakın öyle değerlendirin. Unutmayın bizim 250cc üstü %35 ÖTV üzerine %18 KDV var, yani %59 biniyor çıplak fiyata. Yurt dışında KDV en fazla %21 kabul edelim (daha az vergi olan yerler de var...), vergiler bizde %59 - %21 = %38 primli. O gözle bakın fiyatlara, şaşıracaksınız. Bazı marka ve modellerde fiyatlar (%38 primli olması gerekirken) yurt dışı ile hemen hemen aynı...

Sorun tamamen ekonomimizle ilgili. (Bence asıl problem bu ekonomi yönetimini başımıza geçirenlerde de neyse oraya girmeyelim...)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maliyet artışı bir yana, azalan alım gücü sonucu azalan satışlardan dolayı elde edilen kârın azalması söz konusu. Eli mahkum birim motosikletten elde edilen kâr artmak durumunda.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,534
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Teşekkür ederim abicim :)
En kısa sürede buluşalım o zaman, ama angrypower yetişemez artık bana. Çok sık sağa çekip sigara içmemiz gerecek :)

Angry zaten yakıt tüketimi artmasın diye 100'ü geçmiyor buaralar ama sinirlenirse Şile virajlarında rezil kepaze ederi bizi :)
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Angry zaten yakıt tüketimi artmasın diye 100'ü geçmiyor buaralar ama sinirlenirse Şile virajlarında rezil kepaze ederi bizi :)

Bizden geçti o işler abi. Zincir 20000km’ye yetişse, öpüp başıma koyacağım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------


Senin postları gördükçe kyk parası geriyor beni. Birde motorun 940₺ gecikme zammı ile bu seneki vergisi var ki evlat acısı.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Bizden geçti o işler abi. Zincir 20000km’ye yetişse, öpüp başıma koyacağım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------



Senin postları gördükçe kyk parası geriyor beni. Birde motorun 940₺ gecikme zammı ile bu seneki vergisi var ki evlat acısı.

Hacı bloke yemeden git bi miktar ödeme yap.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Hiç aksatmıyorumki. Genede koyuyor bunları ödemesi. Yapılandırmadaki korkutuyor. Onu komple kapatacağım. Diğer vadesi gelmeyenleri de ay ay öderim. En fazla 2-3 gün unutursam da hesaplar bloklanacak die korkmam. Nasıl bir kyk ödemesiymiş bu? Öde öde bitmiyor namussuz. Temmuz 2021’e kadar devam.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Kredi ve yurtlar kurumu. Hokahey reis hemen anlar. En sevdiği müşterilerindendir bu kyk borçluları :)
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
r6 yakın zamanlarda 65-70k falan değil miydi ne ara 101 olmuş vay anasını sayın seyirciler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayin Yamaha :queen:
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
901
Bütün markalar içinde bence en kötü niyetli yamaha. Yani aylık zam yapmak nedir gözünü seveyim ya şu r25i daha 4 5 ay önce 27bine alsam mı almasam mı diye düşünüyodum, şimdi 33 yazıyo. Bu hondanın suzukinin benellinin falan(hatta en pahalı olan kawasakinin bile) işletme maliyeti yok mu sadece yamahaya mı maddi yük bindiriyo devlet bu ülkede? Bu tamamen artniyettir. Almayın kardeşim yamaha. Bütün motorların diğer markalarda alternatifleri var.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
x max ve r25 olmasa satısları neredeyse sıfıra inecek
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Bütün markalar içinde bence en kötü niyetli yamaha. Yani aylık zam yapmak nedir gözünü seveyim ya şu r25i daha 4 5 ay önce 27bine alsam mı almasam mı diye düşünüyodum, şimdi 33 yazıyo. Bu hondanın suzukinin benellinin falan(hatta en pahalı olan kawasakinin bile) işletme maliyeti yok mu sadece yamahaya mı maddi yük bindiriyo devlet bu ülkede? Bu tamamen artniyettir. Almayın kardeşim yamaha. Bütün motorların diğer markalarda alternatifleri var.
Eyyyyy Yamaha sen kimsin yha

Mt09 yaz başında 55.400 dü fiyatı hazirandan filan bahsediyorum 5 ayda 10 bin liradan fazla zam yedi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst