- Katılım
- 30 Kas 2011
- Mesajlar
- 1,121
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar nasipse bu motoru almak istiyorum fakat bugün yamaha bayisine incelemek üzere gittiğimde bir abi bakıma gelmişti ve muhabbet üzerine motorunu deneyebileceğimi söyledi. Bende nişanlımla birlikte ( 75+48 =123 kg ) biraz kullanma fırsatı buldum. Bana ilk kalkışı ve hızlanması çok zayıf geldi, tamam motor sonuçta 7 beygir ama ben yinede daha iyi ivmeleneceğini sanıyordum. Çünkü birkaç kez mondial loyal sürmüştüm o bile sanki bundan iyi ivmeleniyordu.
Şimdi diyorum ki; havaların ısınması ile birlikte hergün kendi motosikletim 1000rr ı kullanıyorum acaba o yüzden mi çok güçsüz geldi bana ? Yoksa mondial loyalin daha performanslı olduğunu hatırlamam psikolojik mi ? Sizden ricam; özellikle tecrübeli scooter kullanıcıları bu motoru honda spacy110 ile kıyaslayabilirmi ? O da böyle nazlı mı hızlanıyor ? Araştırmalarım sonucu spacy nin daha seri olduğunu duydum ne kadar doğru bilmiyorum ? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Çünkü her an yamahadan vazgeçmek üzereyim. Hondanın da tasarımını hiç beğenmiyorum çok kararsızım. İllaki şehir içinde kullanabileceğim bir scooter almak istiyorum ama tasarımı kalitesi beni tatmin etsinde istiyorum, ek olarak Yamaha d'elight tan biraz daha iyi ivmelense fena olmaz
Şimdi diyorum ki; havaların ısınması ile birlikte hergün kendi motosikletim 1000rr ı kullanıyorum acaba o yüzden mi çok güçsüz geldi bana ? Yoksa mondial loyalin daha performanslı olduğunu hatırlamam psikolojik mi ? Sizden ricam; özellikle tecrübeli scooter kullanıcıları bu motoru honda spacy110 ile kıyaslayabilirmi ? O da böyle nazlı mı hızlanıyor ? Araştırmalarım sonucu spacy nin daha seri olduğunu duydum ne kadar doğru bilmiyorum ? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Çünkü her an yamahadan vazgeçmek üzereyim. Hondanın da tasarımını hiç beğenmiyorum çok kararsızım. İllaki şehir içinde kullanabileceğim bir scooter almak istiyorum ama tasarımı kalitesi beni tatmin etsinde istiyorum, ek olarak Yamaha d'elight tan biraz daha iyi ivmelense fena olmaz