- Konu Yazar
- #1
MErhaba arkadaşlar.
Haziran ayında 2012 model 2013 trafiğe çıkışlı 4800 kmde aldım motorumu. Şuan 8400kmde. Şehir dışından aldığım için ve satıcının verdiği güvenle hiç bir kontrol yapmadan 200km yolu kontak kapatmadan geldim.
Aklıma takılan konular şu:
*Bazen km saati ilk kalkışta çalışmıyor 40a gelince bi anda çalışıyor. Ondan sonra sorun çıkarmıyor.Bu normalmi?
*İlk aldığımda 85Km/h geçmeyen motor şuanda 110km/h ulaşıyor.Bu hız daha da yükselirmi?
*Yolda giderken özellikle zorlandığında alttan çıtır çıtır sesler geliyor. Bikaç tamirciye gittim normal bir durum dediler ama benim hoşuma gitmeyen bir ses. Sizce sorun varmı?
*Arka teker ile motorun sıcaklığı nerdeyse aynı. Arka teker çok fazla ısınıyor. Neden? Problem olurmu?
*Tamircilerde dikkat ettim açık yağ kullanıyorlar. Bidonda dizel motor yağı yazıyordu. Bende aşağıdaki üründen almayı düşünüyorum
http://www.hepsiburada.com/castrol-power-1-4t-10w40-4-lt-motorsiklet-yagi-p-OTYAGCST058
Sizce almalımıyım ve fiyat uygunmu? Yada sizin tavsiyeniz neler?
Haziran ayında 2012 model 2013 trafiğe çıkışlı 4800 kmde aldım motorumu. Şuan 8400kmde. Şehir dışından aldığım için ve satıcının verdiği güvenle hiç bir kontrol yapmadan 200km yolu kontak kapatmadan geldim.
Aklıma takılan konular şu:
*Bazen km saati ilk kalkışta çalışmıyor 40a gelince bi anda çalışıyor. Ondan sonra sorun çıkarmıyor.Bu normalmi?
*İlk aldığımda 85Km/h geçmeyen motor şuanda 110km/h ulaşıyor.Bu hız daha da yükselirmi?
*Yolda giderken özellikle zorlandığında alttan çıtır çıtır sesler geliyor. Bikaç tamirciye gittim normal bir durum dediler ama benim hoşuma gitmeyen bir ses. Sizce sorun varmı?
*Arka teker ile motorun sıcaklığı nerdeyse aynı. Arka teker çok fazla ısınıyor. Neden? Problem olurmu?
*Tamircilerde dikkat ettim açık yağ kullanıyorlar. Bidonda dizel motor yağı yazıyordu. Bende aşağıdaki üründen almayı düşünüyorum
http://www.hepsiburada.com/castrol-power-1-4t-10w40-4-lt-motorsiklet-yagi-p-OTYAGCST058
Sizce almalımıyım ve fiyat uygunmu? Yada sizin tavsiyeniz neler?