- Katılım
- 5 Mar 2010
- Mesajlar
- 2,035
toraman bu lafı söledin ya..cryptona olan bağlılığım daha da arttı..tek teretütüm şu şağlamlıkmış hızmış vs..onlar deil 2ellleri çok ucuza gidiyor...bu arada ehliyeti bu hafta almam lazımdı ama hoca yok diye bu cumartesi direksiyona gireceğim..hocaya şov yapacam bi nevi
BÖLE İYİ OLDU HEM MOTOR HEM EHLİYET İKİSİNİ BİRLİKTE ALMIŞ OLURUM..YAŞIM 18E GİRDİĞİM İÇİN SADECE MOTOR EYLLÜDE ARABADA GELİYOR..AMA KENDİ KENDİME ŞÖLE BİR PLANIM VAR BUNU %100 GERÇEKLEŞTİRECEĞİM MOTORU İLK ALDIĞIM GÜN..GEZİ YAPACAĞIM..YANİ MERSİNE YAKIN OLAN İLLER ÖNCELİK ONDAN SONRASINI..ALLAH BİLİR..OTOBAN Bİ CANAVAR GÖRSÜN((CRYPTONUN MAVİ RENGİDE SÜPER YAKIŞIYOR KERATAYA )))
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:42 ----------
http://www.yamaha-motor.com.tr/tr/products/motorcycles/125cc/crypton110.aspx?view=media
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:47 ----------
http://external.ak.fbcdn.net/safe_i...rypton-EU-Yamaha-Blue-Action-001_gal_full.jpg
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:42 ----------
http://www.yamaha-motor.com.tr/tr/products/motorcycles/125cc/crypton110.aspx?view=media
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:47 ----------
http://external.ak.fbcdn.net/safe_i...rypton-EU-Yamaha-Blue-Action-001_gal_full.jpg
