Yamaha Bws 125 hakkında yardım.

Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Merhaba arkadaşlar. Motorumu 23 eylül 2014 te 0 km aldım ve şuan 3950 km de.
Rodajına özellikle çok dikkat ettim ve bakımlarını hiç aksatmadım.
Şimdi soruma gelecek olursam ; son bir kaç haftadır motorumun ilk kalkışı biraz yavaşladı gibi geliyordu ama emin degildim.
Bugün emin olabilmek için motoru bahçenin girişindeki cok dik olan beton yokuşta durdurup üzerinde tek kişi iken gaz verdim.
Ve gerçekten de eskisi gibi çıkamadı. Çok nazlı kalkabildi.
Önceden 2 kez daha denemiştim daha rahat kalkıyordu. Hatta birinde patinaj dahi yapmıştı.
Şimdi bunun nedeni ne olabilir ? Motor garantide oldugu icin yamaha servisine gitmem gerekiyor ama oradaki usta da cok tecrübeli degil. Bu sorunu nasıl çözebilirim? Acaba hava çok sıcak oldugu icin olabilir mi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Debriyajı yakmışsındır belki, düz yolda yavaş kalkışta titreme yapıyo mu ?
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
benim bildiğim bwslerin kalkışı çok seridir hayvan gibi gider kaç yağ var motorda acaba?
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
191
Bws 100 2zamanli olduğu için kalkışı hizlidir bws 125 4 zamanlidir
Varyator bagalari eskimiş olabilir...
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
10-40 yag var ama zaten daha öncede bu yag ile performansı iyiydi.
Cok seri olanlar 100cc iki zamanli olanlardi. Ama 125 lerde kendi sinifinda seri.
Evet yavaş kalkışta biraz titreme var ama öyle cok degil.
Sagolun cevaplar icin arkadaşlar.
En saglam diye bilinen scooterlardan biri olan bws bile bu km de böyle yapıyorsa ne diyim artık. Ve benim gibi cok düzgün kullanan birinin bws si bunu yapmamaliydi:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst