Yamaha bayinden Honda alınır mı ?

Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Garanti filan aklıma takıldı, yani Yamaha bayiden alıyor kendi dükkanına getiriyor, garanti o zaman mı başlıyor
 
Katılım
5 Eki 2010
Mesajlar
115
bayiye sorun bence ama sıfır motor düzgün kullandıkca problem yaşanmaz gibime geliyor.onu alana kadar kawasaki zx250 al
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kawa nın gösterge paneli dodge kamyonlar gibi, :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
855
fatura kesecekler sana, garanti belgelerini, servıs formlarini honda bayii imzalayacak rahatlıkla satın alabilirsin..çünkü o şase nosu ve motor nosu ile o motor onların sevk irsalıyelerinde kayıtlıdir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst