[Yalova - MT]

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
geçen gene sallamış çınarcığıı yalovanagelmişin gezmişin...:mrgreen:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Yalova da termik santrale hayır.

http://www.yalova77.com/haber/2982/Motorcular-santrale-surecek.html

Yalova Motosiklet ve Motor Sporları Kulübü, Aksa Fabrikası tarafından kurulacak termik santrale tepkilerini toplu sürüş yaparak gösterecek.

Daha önce düzenledikleri festival ve Türkiye rekoru kıran toplu sürüşlerle kendini tüm Türkiye'ye tanıtan YMSK, bu kez çevreci bir eyleme imza atacak. 15 Mayıs Cumartesi günü Yalova kent merkezinde toplanacak YMSK üyeleri motosikletlerini Taşköprü'de bulunan Aksa fabrikasına sürerek 'Termik Santrale Hayır' mesajı verecek.

Türkiye çapından da çok sayıda konuya duyarlı motosiklet tutkunun da destek vereceği eylemin saat 17:00'de olacağını duyuran YMSK Başkanı Göksel Er; "YMSK olarak bu konuya duyarsız kalamazdık. Yalova gibi doğası, denizi ve turizmiyle adını duyurmuş bir kente termik santral yakışmıyor. Biz kesinlikle sanayiye ya da Aksa fabrikasına karşı bir eylem yapmıyoruz. Eylemimiz tamamen doğaya ve insana zarar vereceğine, onarılmaz tahribatlar yol açacağına inandığımız termik santraledir. Yalova'ya termik santral yapılamaz. Buna izin verenler ve göz yumanlar ilerleyen yıllarda bunun vicdan azabını çekeceklerdir. Buna karşı tepkimizi de kendimize has bir üslupla medeni bir şekilde göstereceğiz. Tüm Yalovalı motosiklet severleri de eylemimize desteğe çağırıyoruz" dedi.

Er, Türkiye'nin dört bir yanından motosikletlilerin eyleme destek vereceklerinin de altını çizerek Aksa Fabrikası önünde yapacakları basın açıklamasıyla eylemi sonlandıracaklarını dile getirdi.

Eyleme, Yalova Çevre Platformu ve birçok dernek ve sivil toplum örgütü de destek verecek.
/haber/2982/Motorcular-santrale-surecek.html
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
ben varımm çok güzel bi düşünceee ama para kazanacaklar diye insanların sağlığını bitirecekler
ama benim motorum yokkk:pale:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
geçen gene sallamış çınarcığıı yalovanagelmişin gezmişin...:mrgreen:

Bir motorun olsa senide yolda sallıycam ama...:)

Ben de Rize deyim motor napsın Yalova da :)

Valle ben seni halen okulda biliyorum...Ebedi Öğrenci misali...:cherry:

http://www.yalova77.com/haber/2982/Motorcular-santrale-surecek.html

Yalova Motosiklet ve Motor Sporları Kulübü, Aksa Fabrikası tarafından kurulacak termik santrale tepkilerini toplu sürüş yaparak gösterecek.

Daha önce düzenledikleri festival ve Türkiye rekoru kıran toplu sürüşlerle kendini tüm Türkiye'ye tanıtan YMSK, bu kez çevreci bir eyleme imza atacak. 15 Mayıs Cumartesi günü Yalova kent merkezinde toplanacak YMSK üyeleri motosikletlerini Taşköprü'de bulunan Aksa fabrikasına sürerek 'Termik Santrale Hayır' mesajı verecek.

Türkiye çapından da çok sayıda konuya duyarlı motosiklet tutkunun da destek vereceği eylemin saat 17:00'de olacağını duyuran YMSK Başkanı Göksel Er; "YMSK olarak bu konuya duyarsız kalamazdık. Yalova gibi doğası, denizi ve turizmiyle adını duyurmuş bir kente termik santral yakışmıyor. Biz kesinlikle sanayiye ya da Aksa fabrikasına karşı bir eylem yapmıyoruz. Eylemimiz tamamen doğaya ve insana zarar vereceğine, onarılmaz tahribatlar yol açacağına inandığımız termik santraledir. Yalova'ya termik santral yapılamaz. Buna izin verenler ve göz yumanlar ilerleyen yıllarda bunun vicdan azabını çekeceklerdir. Buna karşı tepkimizi de kendimize has bir üslupla medeni bir şekilde göstereceğiz. Tüm Yalovalı motosiklet severleri de eylemimize desteğe çağırıyoruz" dedi.

Er, Türkiye'nin dört bir yanından motosikletlilerin eyleme destek vereceklerinin de altını çizerek Aksa Fabrikası önünde yapacakları basın açıklamasıyla eylemi sonlandıracaklarını dile getirdi.

Eyleme, Yalova Çevre Platformu ve birçok dernek ve sivil toplum örgütü de destek verecek.
/haber/2982/Motorcular-santrale-surecek.html


Çınarcığa dokunmasınlar da gayrısı sizi bağlar...:cherry:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Çınarcığa dokunmasınlar da gayrısı sizi bağlar...:cherry:[/QUOTE]

1 günde 1.900,704 ton kömür ne demek bilirmisiniz?

O termik santral Çınarcık'ada dokanır,İstanbul'ada

YAKIT HAZIRLAMA VE KÜL ATMA DEĞERLERİ(PRD Tanıtım Dos.Sayfa 23)
AKIŞ DEĞERLERİ STOK MİKTARI
ton/saat ton/gün ton
KÖMÜR 79,2 1900,8 60.000
KİREÇTAŞI 3,125 75 1.125
YATAK ALTI KÜLÜ 5 120 850
UÇUCU KÜL 11,8 283,2 1.985
TOPLAM KÜL 403,2

Bu değerler Taşköprü’nün 1 yılda yakacağı kömürü 1/2 günde,Çiftlikköyün tamamının 1 yılda yakacağı kömürü 3 günde,Yalova’nın tamamının 1 yılda yakacağı kömürü 25 günde yakacak demektirTermik santral 1 günde 1.900,704 ton kömür,75 ton kireç taşı kullanacak, Yine 1 günde 121,512 ton yatak altı külü, 283,536 ton uçucu kül atığı çıkacak olan Kömür Yakıtlı Elektrik Santralı Taşköprü halkının bir yılda yaktığı kömürü yarım günde yakacak.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Çınarcığa dokunmasınlar da gayrısı sizi bağlar...:cherry:

1 günde 1.900,704 ton kömür ne demek bilirmisiniz?

O termik santral Çınarcık'ada dokanır,İstanbul'ada

YAKIT HAZIRLAMA VE KÜL ATMA DEĞERLERİ(PRD Tanıtım Dos.Sayfa 23)
AKIŞ DEĞERLERİ STOK MİKTARI
ton/saat ton/gün ton
KÖMÜR 79,2 1900,8 60.000
KİREÇTAŞI 3,125 75 1.125
YATAK ALTI KÜLÜ 5 120 850
UÇUCU KÜL 11,8 283,2 1.985
TOPLAM KÜL 403,2

Bu değerler Taşköprü’nün 1 yılda yakacağı kömürü 1/2 günde,Çiftlikköyün tamamının 1 yılda yakacağı kömürü 3 günde,Yalova’nın tamamının 1 yılda yakacağı kömürü 25 günde yakacak demektirTermik santral 1 günde 1.900,704 ton kömür,75 ton kireç taşı kullanacak, Yine 1 günde 121,512 ton yatak altı külü, 283,536 ton uçucu kül atığı çıkacak olan Kömür Yakıtlı Elektrik Santralı Taşköprü halkının bir yılda yaktığı kömürü yarım günde yakacak.[/QUOTE]

Hacı abi enerjide dışa bağımlı mı olalım...bu yatırımların yapılması gerekiyor...bir bedel ödenecek...

günaydın memleket..

işin gücün yok mu sirseri...:p
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
1 günde 1.900,704 ton kömür ne demek bilirmisiniz?

O termik santral Çınarcık'ada dokanır,İstanbul'ada

YAKIT HAZIRLAMA VE KÜL ATMA DEĞERLERİ(PRD Tanıtım Dos.Sayfa 23)
AKIŞ DEĞERLERİ STOK MİKTARI
ton/saat ton/gün ton
KÖMÜR 79,2 1900,8 60.000
KİREÇTAŞI 3,125 75 1.125
YATAK ALTI KÜLÜ 5 120 850
UÇUCU KÜL 11,8 283,2 1.985
TOPLAM KÜL 403,2

Bu değerler Taşköprü’nün 1 yılda yakacağı kömürü 1/2 günde,Çiftlikköyün tamamının 1 yılda yakacağı kömürü 3 günde,Yalova’nın tamamının 1 yılda yakacağı kömürü 25 günde yakacak demektirTermik santral 1 günde 1.900,704 ton kömür,75 ton kireç taşı kullanacak, Yine 1 günde 121,512 ton yatak altı külü, 283,536 ton uçucu kül atığı çıkacak olan Kömür Yakıtlı Elektrik Santralı Taşköprü halkının bir yılda yaktığı kömürü yarım günde yakacak.

Hacı abi enerjide dışa bağımlı mı olalım...bu yatırımların yapılması gerekiyor...bir bedel ödenecek...



işin gücün yok mu sirseri...:p[/QUOTE]

hacı kazık bize giriyooo:pr:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
hayrılısıyla BUGÜN EHLİYETE BAŞVURUYORUM ARTIK İLK ADIMI ATTIM GERİSİ MAKİNEYE KALDI bu arada ercanada teşekkür ederim burdan bana bayağı yardımcı oldu bu konudaa..
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayrılısıyla BUGÜN EHLİYETE BAŞVURUYORUM ARTIK İLK ADIMI ATTIM GERİSİ MAKİNEYE KALDI bu arada ercanada teşekkür ederim burdan bana bayağı yardımcı oldu bu konudaa..

Ehliyetinede motorunada hayırlısıyla kavuşursun İnşallah.

Geçen gün akşam bastım Çınarcığa yazlığa gittim. Akşam 8-9 gibi Yalova'daydım. Hava soğuktu, bi çay içip öyle devam ediyim dedim. Maşallah, o saatte o soğukta bile yolda bayağı motorcu vardı. Ertesi gün akşam 4-5 gibi geri döndüm, yine öyle.. Her zaman sizinde dediğiniz gibi Yalova'da motorcu çokta burada pek hareket yok.. Şenlendirmek lazım buraları..

Bu arada Maşallah şapırcı çok orda yaa :p
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Ehliyetinede motorunada hayırlısıyla kavuşursun İnşallah.

Geçen gün akşam bastım Çınarcığa yazlığa gittim. Akşam 8-9 gibi Yalova'daydım. Hava soğuktu, bi çay içip öyle devam ediyim dedim. Maşallah, o saatte o soğukta bile yolda bayağı motorcu vardı. Ertesi gün akşam 4-5 gibi geri döndüm, yine öyle.. Her zaman sizinde dediğiniz gibi Yalova'da motorcu çokta burada pek hareket yok.. Şenlendirmek lazım buraları..

Bu arada Maşallah şapırcı çok orda yaa :p

saolasın..hoş gelip beş gitmişinn ama bi yaz bi uğraaa tanışak seferler düzenliyek
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saolasın..hoş gelip beş gitmişinn ama bi yaz bi uğraaa tanışak seferler düzenliyek

her türlü sefere açığım :) fırsat buldukça bu yaz Yalova-Çınarcık'tayım..

Bu hafta izinliydim, aslında Bursa'ya kadar gidecektim ama sağolsun yağmur çanur bırakmadı peşimizi şansıma..

İstanbul'da perşembe akşamı baktım hava güzel, şeytan dürttü bastım geldim. Cuma akşamı Çınarcık'ta baktım hava güzel (şansımızı fazla zorlamayalım, ıslanmayalım) diye bastım geri geldim :)
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gezeriz tabi.. Yaşasın F kardeşliği.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst