yalnızca çocuk sahibi olanların anlayabileceği şeyler

Katılım
15 Eyl 2017
Mesajlar
286
akşam eve dönüşte park ederken camda seni bekleyip, senin geldiğini gördüğünde kapıya koşup, açıp sevinçten hoplayan zıplayan ve baba bana ne aldın diyen çocuk, hayatın tadı bunlar.
çocuk bir tane ise şımarık, iki tane ise kıskanç, üç tane ise uyumlu ve geçimli, çocuk adedi daha fazla ise evde anne ve babaya bol bol yardımcı olan birileri var demektir.
tabi iyi bir ahlak, dürüstlük, çalışkanlık, saygı ve sevgi ile eğitilip büyütülmesi halinde.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Geziye çıkacağım vakit, ekipmanlarımı benden önce çıkarıp, kontrol eden. Konuşamasa da nasıl olmuş der gibi bakan, Hayatta belki hiç bir iylik ya da beklentiniz olmadan sevebileceğiniz tek şey bence. 2 yaşında bir kızım var ellerinizden öper. :joker:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,826
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bizim 2 numarayı (yaş 1.5, erkek) çamaşır makinesinin düğmesini kurcalarken yakalayıp, azarlamıştım. eline geçirdiği oyuncak bebek arabasını tuttuğu gibi kafama geçirdi
bir özelliği yok çocukların, aynı sahneyi kahvede hüseyin abi de yapıyor kızınca
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
4 tane yeğenim var habire montumu giyiyorlar kaskımı takıp bööö yapıyorlar bir birlerine :mrgreen: eldiveni takıyorlar ama iki parmakları bir bölüme giriyor.

çocuklar çok sevimli ama çabuk bıktırıyorlar. ben aynı zamanda iyi bir öğreticiyim, büyük yeğenimin benle ders çalışmak istemesinden anlıyorum fakat ona öğretirken bende onun kadar yoruluyorum.

öğretmenlik ciddiyet ve sabır isteyen bir iş ve espiriyle makarayla öğretim olmaz.

biz çocuklara bir şeyler öğreteceğiz diye kırk takla atıyorsak bilinki yanlış yapıyoruz.

eğitim sistemine el atmışlar baya, yeğenime öğretirken bende bir şeyler öğrendim. mesela "L" harfini "le" şeklinde telaffuz ederiz fakat şimdi çocuklara "L" diye okutuyorlar yani yanına "e" koymadan okutuyorlar.

neyse büyüsünde ingilizce ve matematik öğretirim onlar daha zevkli.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
730
valla ne guzel, bir sevinç içinde anlatmişsiniz hepsine maşşallah... ta...

siz onlari bide ergenken görün... ikisi bitti biri başladi... yok öyle şirinliker falan.. 😂😂😂
 
Katılım
28 Kas 2015
Mesajlar
168
6 yaşında kızım var. Görevler dolayısıyla toplam da 3 buçuk yıl hic kizkmi görmedim. Ama her şey onun için tek çocuk olduğu için biraz şımarık. Babacım param yok dediğim de ( genelde oyuncak icin) üzülme baba ben doktior olunca sana para veririm sen bana ozaman alırsın, demesi paha biçilemez. Mutlaka aynı odada yatarız ( doğrumu bilmiyorum, ama göremediğim zamanın acısını çıkarıyorum ben yokken de anne kız birbirlerine sarılıyorla. Asker kızı nede olsa ciddilestigim zaman asla tartismamasi gerektiğini bilir ( belki buda yanlış ama zaten çok fazla kızmıyorum ona bazen çizgi filmi abartıyor) şuan bile burnumda 9 ayda sadece 35 gün görebildim. Daha 3 ay da goremiyecegim. Olsun ama benim prensesim oyuncaklarını kendi toplar benim kızım, ben yokken babamı istiyorum diye ağlar sadece. Markette paramız yok dediğimiz zaman peki der susar. Arkadaşcanlisidir ama oyuncaklarını paylaşırken zorlanır, kıskanır oyuncaklarını. Duygusaldır çizgi filmdeki çocuğun kedisi için saatlerce ağlar.

Uzun lafın kısası evlat candır bitmeyen enerji kaynağıdır babalara. Evlâtlarından uzak yaşayan babalar hiç ağlatmak istemez ciğer parelerini.
Yuvayı yuva yapan şeydir evlat
Allah kimseyi evlatları ile imtihan etmesin....
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Benim atom karinca,ben evdeyken saği solu dagitamaz ama,hanim çok fazla yüzveriyor..haftada bir ikisinide firçaliyorum..ulen bacaksiz birde tam anneci hee :)

Geçenlerde motorun kontak yuvasina garaj anahtarini sokmaya calişmiş.nasil buldu anahtarlari sakladigim yerden hala çözemedim :)
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Konu dışı olabilir çevremde gördüğüm kadarıyla çocuklarına tapmaca oyunu oynanıyor bu nesil den nemi olur bilmem ama sonu iyi olmıcağı kesin

Ağacına güvenmeyen meyvasına da güvenmez.
Şöyle de denir; abdestine güvenmeyen namazına da güvenmez ;)
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Ağacına güvenmeyen meyvasına da güvenmez.
Şöyle de denir; abdestine güvenmeyen namazına da güvenmez ;)

Tetbir bizden taktir yüce mevladan

Veya geçmişten bugune böyle diye diye şuanki durumdan ülke olarak her konuda ne kadar memnunuz

Dürüstlük tırt alın teri tırt kul hakkı tırt hırsızlık gırla saygı sevgi tırt düşünce özgürlüğü tırt düzen tırt disiplin dırt aile kavramı tırt üretim tırt gelişim tırt ekonomi tırt islamiyeti yaşarken hangi konumdayız malesef tırt konumundayız say say bitmez
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
6 yaşında kızım var. Görevler dolayısıyla toplam da 3 buçuk yıl hic kizkmi görmedim. Ama her şey onun için tek çocuk olduğu için biraz şımarık. Babacım param yok dediğim de ( genelde oyuncak icin) üzülme baba ben doktior olunca sana para veririm sen bana ozaman alırsın, demesi paha biçilemez. Mutlaka aynı odada yatarız ( doğrumu bilmiyorum, ama göremediğim zamanın acısını çıkarıyorum ben yokken de anne kız birbirlerine sarılıyorla. Asker kızı nede olsa ciddilestigim zaman asla tartismamasi gerektiğini bilir ( belki buda yanlış ama zaten çok fazla kızmıyorum ona bazen çizgi filmi abartıyor) şuan bile burnumda 9 ayda sadece 35 gün görebildim. Daha 3 ay da goremiyecegim. Olsun ama benim prensesim oyuncaklarını kendi toplar benim kızım, ben yokken babamı istiyorum diye ağlar sadece. Markette paramız yok dediğimiz zaman peki der susar. Arkadaşcanlisidir ama oyuncaklarını paylaşırken zorlanır, kıskanır oyuncaklarını. Duygusaldır çizgi filmdeki çocuğun kedisi için saatlerce ağlar.

Uzun lafın kısası evlat candır bitmeyen enerji kaynağıdır babalara. Evlâtlarından uzak yaşayan babalar hiç ağlatmak istemez ciğer parelerini.
Yuvayı yuva yapan şeydir evlat
Allah kimseyi evlatları ile imtihan etmesin....

Ben de uzağım aslan parçam'dan..
Aynı cevaplara aynı tepkileri veriyorlarmış. Yaşları yakın (5) ben de yabımda uyutuyorum. Zaten gelip üstüme uzanıyor ve sabaha kadar üzerimde öylece uyuyor; teri göğsümü ıslatıyor, benim gözlerim de onun saçını :)
 
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
730
ne guzel soylemissin ama bana sorarsan ruhu iyileştirmez üstad, merhametini pekiştirir ☺️
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Oğlum daha 4 aylık olmasına rağmen, iş çıkışı annesi kapıyı açınca kucaktaki o masum, melek gülümsemesi bile her şeyi kapının dışında bırakıyor.

Kollarını bacaklarını deli gibi hareket ettirmesi, gözlerini gözlerimden ayırmaması benimle konuşmak istemesi, annesi ile sohbet ederken sanki onunla konuşuyormuşum gibi bakıp gülmesi sohbete dilinin döndüğü kadar 7 8 kelime ile eşlik etmesi huzurun ta kendisidir.

Cennet kokuludur onlar...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Nedense hep küçük olanlardan bahsedilmiş.
Evde çorabonızı ayakkabınızı bulamdığınızda anlarsınız ki oğlunuz giymiş. Kendinize güzel bişey alamazsınız beğenirse size yar olmaz,birgün bisikletiniz,nirgün motosikletinizi yerinde bulamazsınız benzini koyar ülem ne çabuk bitiyor dersiniz. Sonra birgün baba araba yok almış gitmiş eşşoğlusu..
Kısaca 15 yaşından sonra o bir eşşoğludur artık. :queen:
Yüzüne karşı kızdığınız,ama bıyık altından sevinçle gülümsediğiniz bir eşşoğlusu...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


Allah düşmanıma bile nasip etsin.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
okul da olmasa kimse kaldıramayacak, allahtan okul var da ebeveynler nefes alıyor. okulların sürpriz şekilde tatil olduğu bir gün anne-babasının suratına bakın, ne dediğimi anlarsınız :)
35 yaşında insanlar "artık çocukları için yaşadığını" ifade ediyor.
yeni nesil ebeveynler bir yönden aşırı titiz ve endişeli, bir yönden de güçsüz, bıkkın ve tecrübesiz...
dünyanın diğer bölgelerine nazaran bizim melmeketimizde düşkünlük mertebesinde ziyadesiyle çocuk sevildiği kanaatindeyim.

Çalışan bir anneyseniz ve sürpriz tatilde bakacak kimseniz yoksa ve izin alma durumumuzda bulunmuyorsa suratinizin degismesine şaşmamak gerekir. Çünkü izin alamazsaniz işyerindeki son gününüzdür çünkü çocuğunuzu yalniz birakamazsiniz. Sırf bu yüzden iki kere istifa ettim. Bazı basit durumlarin çok zor sonuçları olabiliyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bi gün işten eve geldiğimde:

20171217_142945.jpg
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
+ kerem isteksizce yemek yerken: "baba ben doymak istiyorum"
(yemeden kaçacak)

oyun esnasında:

+ "ahmet sen onbaşısın"
+ "peki kerem sen nesin?
- "ben de yirmibaşıyım"
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
bu çocuklar anneyi babayı birebir taklit ederek büyüyorlar. küçük oğlan ben ne yapiyorsam aynısını yapıyor. demek ki diyorum, kötü şeyler yapsam çocuk da aynısını yapacak. bu sebepten:

* çocuğun yanında kötü kelimeler sarfetmekten imtina ediyorum. dil, din ve ırklar hakkında olumsuz yorumlar yapmıyorum. hatta ırklar hakkında konuşmuyorum dahi, kötü etkilenmesin diye.

* hareketlerime dikkat ediyorum. çünkü velet birebir kopyaliyor beni. hani burnunu falan karistirsan normal bir şey olarak algilayacak.

çok sinir bozucu oluyor bazen. peşinde dolanıp duran ve seni birebir taklit eden bir insan. puhaha çok komik ya. neyse, sağlıklı olsunlar yeter. allah kimseye evlat acısı göstermesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst