Yalnız Değilsiniz!!

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yanlış yere açmışım konuyu :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
78
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arabaların arka camlarında canısı yazıyo birde göz oluyo onlara benziyo
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ürkünç,korkunç ve etkileyici
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
bunlar yalan şeyler videoya biraz daha dikkatli bakarsanız fake olduğunu anlarsınız gözlerin olduğu yerdeki rengi hiçmi fark etmediniz.... anlaşılan usta bi pc doktoru güzel bi video hazırlamış ve test için int.te yayınlamış eminim daha nice videolar eklemiştir...
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
bunlar yalan şeyler videoya biraz daha dikkatli bakarsanız fake olduğunu anlarsınız gözlerin olduğu yerdeki rengi hiçmi fark etmediniz.... anlaşılan usta bi pc doktoru güzel bi video hazırlamış ve test için int.te yayınlamış eminim daha nice videolar eklemiştir...

Bu goruntu orijinal..
Epi topu bir cep telefonundan cekilmiş goruntu.
Zaten kalitesi belli bunu neyle nasıl edit edebilirsiniz ?
yada edilebilir bilginiz varmı ?
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Görüntü orjinal bence ama ezan sesi ve ortam sonradan olayı mistik hale getirmek için eklenmiş olabilir, ne olursa olsun etkileyici :)

Ve Tanrı kadını yarattı :queen:

Birkaç arkadaş ta senin gibi düşündü ilk gördüğünde :) Gözler güzel ama :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Önce "Tanrı şimdi kadın mıymış?" yazacaktım da , yanlış yöne çekilir de tartışma olu rdiye yazmadım :p
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Önce "Tanrı şimdi kadın mıymış?" yazacaktım da , yanlış yöne çekilir de tartışma olu rdiye yazmadım :p

Niye çekilsin herkes istediği gibi düşünür :cat: İnsanların algıları farklıdır sonuçta:) Kimse kimseyi yargılamamalı :) Dinde zorlama yoktur bu da bizim dinimizin bir getirisidir. :mrgreen: Ayrıca forumda dini içerikli tartışma yasakmış kurallarda okudum başka da bişii dimem artık :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst