- Katılım
- 3 Mar 2013
- Mesajlar
- 743
- Konu Yazar
- #1
150lik düz karbüratörlü motorum var. Apache yakıtım farklı yerlerde iki defa çalındı. İkisinde de karbüratörün tahliye vidası kurcalanmış ve tahliye hortumunu yerde buldum. Tahliye vidasını japon yapıltırıcısıyla falan bozsam diyorum, eh o da lazım? Artık dolu depoyla dolaşmaya korkuyorum.