yakıt deposundan gelen garip ses

Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
herkese merhaba.bugun abim bahçede kendi motorunu yıkarken beni çağırdı ve motorumun yakıt deposundan ses geldiğini söledi.gittim baktım gerçekten bi ses var böyle sanki hava almaya çalışıyomuş gibi.sonra dedim acaba hava mı yapmış acaba dedim ve kapağı açmamla benzinin fışkırması bir oldu.dün akşam depoyu fullemiştim acaba ondan mı oldu.yoksa güneşin altında duruyo ondanmı oluyor.ne yapmam lazım?yardım ederseniz sevinirim.

şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
büyük ihtimalle sıcak havanın etkisi ve deponun dolu olmasından dolayı basınç oluşmuş,gezilere gittiğimde gördüğüm kadarıyla güneşin altında ki motor sahipleri deponun üstüne bez örtüyorlar:cat:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
büyük ihtimalle sıcak havanın etkisi ve deponun dolu olmasından dolayı basınç oluşmuş,gezilere gittiğimde gördüğüm kadarıyla güneşin altında ki motor sahipleri deponun üstüne bez örtüyorlar:cat:

iyi fikir.çok teşekkürler.
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
abi ne yaptın sen depopnun o kadar üstüne gidilir mi?bak hırsından köpürdü işte.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
136
sıcaktan benzin de her madde gibi genleşir senin deponda olan bu önemli birşey değil yani yazın benzin depolarını fullememek gerekli .
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
sıcaktan oluşan basınç
bende olmıyor çünkü depomun üstünde havalandırma-tahliye çıkışı var:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst