- Katılım
- 18 Kas 2005
- Mesajlar
- 1,141
- Konu Yazar
- #1
herkese merhaba.bugun abim bahçede kendi motorunu yıkarken beni çağırdı ve motorumun yakıt deposundan ses geldiğini söledi.gittim baktım gerçekten bi ses var böyle sanki hava almaya çalışıyomuş gibi.sonra dedim acaba hava mı yapmış acaba dedim ve kapağı açmamla benzinin fışkırması bir oldu.dün akşam depoyu fullemiştim acaba ondan mı oldu.yoksa güneşin altında duruyo ondanmı oluyor.ne yapmam lazım?yardım ederseniz sevinirim.
şimdiden teşekkürler.
şimdiden teşekkürler.