yani kuryeleri, taksicileri memnun etmek hiç bir zaman memnun değil.
iş yeriden sevk ettiğimiz kolilerin koli barkodları hatalı çıkmış, silinmiş,
ofis bayrampaşada, sevk ettiğimiz yer gebzede,
kurye çağırdım, bunlar gidecek diye, ekspres değil normal istedim ama,
gelen kurye zarfa koyduklarımı gördü, sadece 17 adet kağıt için mi gideceğim dedi,
mal mal bakıp teslim aldı, sonra ekspress olmadığı için (maks teslim saatini doldurmak için) bizim personelin mola yerinde 2 saat boyunca oturdu tiktok izleyip öyle çıktı yola.