- Katılım
- 9 Eki 2007
- Mesajlar
- 369
- Motosikleti
- 1050XT
- Konu Yazar
- #1
İzmirde Bugün Kış Kıyamet, Tabi Bizde Tatlı Su Motorcusuyuz. İyi Islandık
. Ama Motosiklet ilk başta problemsiz çalıştı. Islandıkça Gaz yememeye teklemeye hatta stop etme durumuna geldi. 3km gidene kadar epey problem yaşadım.
Nerelerini Kontrol edeyim ?
Nerelerini Kontrol edeyim ?