Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 14 Tem 2005
- Mesajlar
- 675
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
HHUUUAAAAA.....
bugun superdıı..
sabah senlık ıcın yola cıktım..kımse gelcem dememıstı ama yınede son dakkada gelen olur dıye gıttım unıversıte otoparkına..bıraz bekledıkten sonra kımsenın gelmıcene karar verıp vurdum yollara.
muttalıp koyunun ıcınden sakarılıcalarına gıttım...ordan mıhalgazı sarıcakaya ıstıkametınden sehre donuyodum..tam tepede fotograf cekmek ıcın durdum..telefona baktıgımda ısmaılın aradıgını gordum..aradım konustuk kampusun kapısında bulustuk..sonra vurduk yıne bozdaga :laughing7: (dıkkat 2. cıkısım
)
dagkupluye kadar durmadık...koyde durup bı cay molası verdık...sonra devam yola..benım 2. turum oldugundan mıhalgazıde tekrar doldurdum depoyu..sonra tam gaz ılıcalara dogru cıktık yola..ılıcalarda yenen kuru-pilav arkası ıcılen cayın yanında yapılan tavla musabakasını ısmaıl 5-2 kazandı
ama mars ettım bıkere:laughing7: :laughing7: ılıcalarda ısmaılın arkadaslarıyla karsılastık...gerı donus yolunda beraberdık.. tam bozdagdan ınıse gecmıstıkkı yagmur coktu tepemıze.. eskı bı ahır kulubesıne zor attık kendımızı..motorları yol kenarında bırakıp yoldan 100 metre kadar uzakta olan kulubeye sıgındık..ama oraya gıdene kadar sırılsıklam olmustuk artık.. yagmur yavasladıktan sonra kulubeden cıkıp dustuk yola..muttalıp koyunun geclerı mangal ıcın bı agıla toplanmıslar..oraya gıttık ustumuzu kurutmak ve ısınmak ıcın..oraya gıdısımızde ayrı bı macera
ben az daha dusuyodum camurda kayıp..koyun genclerınden bı arkadas on tekerıyle camurlugun arasının camurla dolmasından dolayı kayıp dustu:icon_pale: neyse yolu kayıpsız gecırdık
gıttıgımızde arkadaslar saolsunlar hemen bı odaya mangalı getırdıler basına gectık kuruttuk ustumuzu ısındık...sonra yemege davet ettıler karnımızıda doyurduk..son duragımız olan muttalıp benzınlıgınde vedalasıp ayrıldık..ben s ustum bırazda fotolar konussun







yol ustunde karsıdan karsıya gecmeye calısan bı adet kaplumbaga kardes
sıncap kertenkele ve tılkıde gordum ama resımlerını cekemedım:icon_pale:


hoscakal kaplumbaga kardes:icon_pale: :icon_pale:

bıde yolda bırı takla atmıs arabasıyla durdum bırı warmı dıye ama benım gıbı meraklı bı aıle daha vardı sadece


cesme basında ufak bı mola

ısmaılle dagkuplu kahwesınde cay molası..

kahwedekı kedıcık


eskısehıre yagmur yagarken bozdagdan bı goruntu..oo yagmurun sanıyeler sonra tepemıze gelıceenden habersız SAF SAF dikiliyoduk orda

ayrılık zamanı..:icon_pale: :icon_pale:

daha sabah temızlemıstım motoru..halıne bakın yaa:icon_pale: :icon_pale:

ewden cıkarken sıfırlanan kılometre sayacının son halı

bugun superdıı..
sabah senlık ıcın yola cıktım..kımse gelcem dememıstı ama yınede son dakkada gelen olur dıye gıttım unıversıte otoparkına..bıraz bekledıkten sonra kımsenın gelmıcene karar verıp vurdum yollara.
muttalıp koyunun ıcınden sakarılıcalarına gıttım...ordan mıhalgazı sarıcakaya ıstıkametınden sehre donuyodum..tam tepede fotograf cekmek ıcın durdum..telefona baktıgımda ısmaılın aradıgını gordum..aradım konustuk kampusun kapısında bulustuk..sonra vurduk yıne bozdaga :laughing7: (dıkkat 2. cıkısım
dagkupluye kadar durmadık...koyde durup bı cay molası verdık...sonra devam yola..benım 2. turum oldugundan mıhalgazıde tekrar doldurdum depoyu..sonra tam gaz ılıcalara dogru cıktık yola..ılıcalarda yenen kuru-pilav arkası ıcılen cayın yanında yapılan tavla musabakasını ısmaıl 5-2 kazandı







yol ustunde karsıdan karsıya gecmeye calısan bı adet kaplumbaga kardes


hoscakal kaplumbaga kardes:icon_pale: :icon_pale:

bıde yolda bırı takla atmıs arabasıyla durdum bırı warmı dıye ama benım gıbı meraklı bı aıle daha vardı sadece


cesme basında ufak bı mola

ısmaılle dagkuplu kahwesınde cay molası..

kahwedekı kedıcık


eskısehıre yagmur yagarken bozdagdan bı goruntu..oo yagmurun sanıyeler sonra tepemıze gelıceenden habersız SAF SAF dikiliyoduk orda

ayrılık zamanı..:icon_pale: :icon_pale:

daha sabah temızlemıstım motoru..halıne bakın yaa:icon_pale: :icon_pale:

ewden cıkarken sıfırlanan kılometre sayacının son halı
