Yağ sorusu?

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Merhaba beyler, sorum şu.

15-50 ile 20-50 yağlar aynı kalınlıkta mı olurlar. Yani birini eksiltmeyen motor, diğerini de eksiltemez mi ?

Teşekkür ederim cevaplar için şimdiden. :rendeer:
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
132
20-50 biraz daha kalın olur..
sentetik mi, değil mi?
sentetik yağlarda eksilme nispeten az olur..
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
kardeş 15-50 yağ 20-50 ye göre incedir motorun yağ yakıyorsa 20-50 biraz daha fazla dayanır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst