yağ konusunda yardım!

Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
arkadaşlar 250 cclik 2 silindirli motor sahibiyim
bıgün servise uğrayacam ve bu kez kaliteli yağlardan almak istiyorum ama
nekadar almam gerek 1 litre yetermi bir yardımcı olsanız ?
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motora yağ koyduğun yerde ne kadar koyman gerektiği yazar. mesela benim motorda 1.7 litre yazıyor. biraz incelersen bulursun ama tahminimce bütün yağı deiştirceksen ki öyle olur genelde 1 litre yetmeyebilir..
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
çok teşekkürler arkadaşlar.
peki ben 1 litre alayım üzerine ilaveyi servisteki açık yağdan yapsam :)?
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Vizikozitesi ve katkıları farklı yağları karıştırmak yağı bozar, komple servisdeki yağdan koy daha iyi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst