- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba bugün işten geldiğimde şöyle turluyayım dedim
10km lik sürüş yaptım ve düşük devir ara ara yüksek devir
Kullandım , Işıklarda durdum motor bloğuna baktım ve yağ geldiğini gördüm
Ve giderken sanki motor freni yapar gibi yapıyor okadar az hissettiyor zor anlıyorsun
Sizce neden olmuştur?
10km lik sürüş yaptım ve düşük devir ara ara yüksek devir
Kullandım , Işıklarda durdum motor bloğuna baktım ve yağ geldiğini gördüm
Ve giderken sanki motor freni yapar gibi yapıyor okadar az hissettiyor zor anlıyorsun
Sizce neden olmuştur?