Yağ kacağı yardımınız lazım

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Herkese merhaba bugün işten geldiğimde şöyle turluyayım dedim
10km lik sürüş yaptım ve düşük devir ara ara yüksek devir
Kullandım , Işıklarda durdum motor bloğuna baktım ve yağ geldiğini gördüm
Ve giderken sanki motor freni yapar gibi yapıyor okadar az hissettiyor zor anlıyorsun
Sizce neden olmuştur?
W7aDyY.jpg
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Kardeşim ön dişli muhafaza sacının arasından geliyor,zincir yağı olabilir.
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Yağ filtresi kapağı takılırken eşit sıkılmamış olabilir belki. Motoru gaz yağıyla iyice temizleyip hangi noktadan geldiğine bakmak lazım.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Yağ filtresi kapağı takılırken eşit sıkılmamış olabilir belki. Motoru gaz yağıyla iyice temizleyip hangi noktadan geldiğine bakmak lazım.

Yağ filtresi yok motorda,motorun sol kısmı,dikkatli bakarsan vites levyesini görürsün.ön dişli muhafaza sacının arası ayrık oradan zincir yağı atar.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
marş motoru kısmı orası orada zincir yada dişli bulunur motor çalıştığında o kapaktan biraz yağ atar oradaki oring yada keçe bozulmuş olabilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst