kullandığın yağın belirli bir ısı araligi vardir.
atiyorum mesela -20 ile 40 derece arasi gibi. yaglardaki numaralar bu ise yarar.
bulunduğun mevsim aşırı değişkenlik göstermiyor ise sikinti olmaz.
mesela ayni motoru kışın Erzurum'da yazin Adana'da kullanirsan sikinti olur.