yağ değiştirmesem

Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
23
yaz kış farklı yağ kullanılıyor bu iki mevsim arasında 1000km yapamam 4mevsim aynı yağ kalsa olurmu artık çoğu aylar ılıman geçiyor küresel ısınma var
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
kullandığın yağın belirli bir ısı araligi vardir.

atiyorum mesela -20 ile 40 derece arasi gibi. yaglardaki numaralar bu ise yarar.

bulunduğun mevsim aşırı değişkenlik göstermiyor ise sikinti olmaz.

mesela ayni motoru kışın Erzurum'da yazin Adana'da kullanirsan sikinti olur.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
yaşadığın yerde aşırı sıcaklık değişimleri yoksa problem olmaz.

kışın 1000 km bile kullanmasan bile yaza girerken yağ değişimi yapmanı tavsiye ederim. en azından yılda 1 kere değişmesi lazım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst