- Katılım
- 23 May 2024
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar motorum Dominar 250 dün yağ bakımı yaptırdım filtre yeni 1.7 litre castrol 15w-50 kondu ilk başta yağ ikaz ışığı söndü ama şimdi
https://ibb.co/WGh47Q0
https://ibb.co/w0mC8gN
https://ibb.co/gm7TNx7
https://ibb.co/ZTd0hyH
İlk mesajım kusura bakmayın fotoğrafları nasıl yüklerim bulamadım böyle yüklemek zorunda kaldım...
tekrar yanıyor. Marşa bastığımda sönüyor 10 15 dakika kullandıktan sonra tekrar yanıyor, fotoğraflarda görüldüğü üzere alt takıma yağ akmış durumda ve sıcaklıktan dolayı motoru kullandıktan sonra duman çıkıyor yağ yandığı için ve diğer fotoğrafta da görüldüğü üzere filtre kapağının etrafı hep yağ olmuş bunun sebebi nedir tekrar gidip para vermek istemiyorum açıkçası lütfen akıl verin en son çare tekrar ustaya götürmek istiyorum. forumda bakındım biraz ama konuyu birebir bulamadım
https://ibb.co/WGh47Q0
https://ibb.co/w0mC8gN
https://ibb.co/gm7TNx7
https://ibb.co/ZTd0hyH
İlk mesajım kusura bakmayın fotoğrafları nasıl yüklerim bulamadım böyle yüklemek zorunda kaldım...