yaa nedesin sizi arıyorum :) artık bende burdayıııııım..

Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
8
selam herkese.... gelmek uzun sürdü biraz :) ama artık bende burdayım :) herkese selam....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin sefalar getirdin emre :rendeer:

pardon çay nerden alınıyor burda :santa: :wiinkk: :thumright:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biiiiş burdayış şen nerelerdeşin şimdiye kadar kardeşim
avusturalyadan bukadar zormu buraya gelmek anzakların yanından
hoş geldin kardeşim sefa getirdin :rendeer:
 
Katılım
29 Eki 2005
Mesajlar
462
Hoşgeldin .. Bu güsel çiçekleri senin için kopardım :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sharaph' Alıntı:
çay hemen hizmetinizde :)


teşekkürler eski ankaralı yeni izmirli dostum sen yakında istanbulada el attınmı tamamdır demektir buradaki dostlukları çok seveceksin eminin
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Hımmm, demek ki tanıdık biri, hem de İzmir'li. Ve de gurbetçi;

Hoşgeldiniz sharaph :bestmt: e
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
8
merhaba arkadaşlar....
hoşbulduk :)
çiçekler için ayrıca teşekkürler.............
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
sharaph, hoşgeldin. Bu arada avatarın sağlam :) ...
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
8
tekrar hoşbulduk arkadaşlar. burası süperrrrrrrrrrr. bağımlılık yaptıııııııııııı :) tavsiye eden dostumada ayrıca teşekkürler..... :rendeer: :)
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
8
avatar için teşekkürler metal :) bu arada ben emre.... hala uyanmaya çalşıorum :) isim yazmak yeni geldi aklıma... yeniden selaaaaaaam :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
stella sen tanıt arkadaşı onun yerine sanırım daha uyanamamış arkadaşımız nereli ne işle uğraşır ideali nedir anlat bakalım stella. :rendeer:
 
Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
8
yok ben hala şoktayım :) uyanamadım yaa gerçekten dün siteye üye oldum. bugün tanıtma faslı :) ismim emre... izmirdenim :) lancelot35 bu arada avatar sağlam :thumleft: izmire yeni geldim. ankaralıydım. artık izmirliyim. henüz turist modundayım izmirde :) bilgisayar ile uğraşıorum... motorum henüz yok ama birgün olacak bu kesin :) neyse artık bende aranızdayım :) hepinize teşekkürler... :flower:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Aramıza hoşgeldin...Bi İzmirliyi daha aramızda görmek güzel..Meslektaşız aynı zamanda. :rendeer:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
bizde uzun süredir senin yollarını gözlüyoduk hoşgeldin :rendeer: :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst