yok ben hala şoktayım

uyanamadım yaa gerçekten dün siteye üye oldum. bugün tanıtma faslı

ismim emre... izmirdenim

lancelot35 bu arada avatar sağlam :thumleft: izmire yeni geldim. ankaralıydım. artık izmirliyim. henüz turist modundayım izmirde

bilgisayar ile uğraşıorum... motorum henüz yok ama birgün olacak bu kesin

neyse artık bende aranızdayım

hepinize teşekkürler... :flower: