Olmayan şeyi yapsan ne olacak. Vites dişlisi yok baska.
Ama şunu ben çok merak ediyorum,5. viteste giderken motor çekmiyor diyelim,hemen 1'e atsak daha güzel çekiş olur mu dener misin ?
Mümkünse yoğun trafikte yap ama
Yola odaklanmışken veya müziğinde ritmiyle o gaza gelişin. Sonrasında motorun sesi veya devir saatinin 8 binlere gelmesiyle vites atayım diyorsun çekiyorsun yani çekemiyorsun ve diyorsun ki allah 5 teymişim :mrgreen: Sonra da diyorsun ki keşke 6. vitesi koysalarmış çünkü yetmiyor yani 110 gibi hızlar (YBR 125)
Öyle bir başlık açmışsın ki önemli, acil bir sorusu var diye okuyayım dedim. Okuyunca da kendimi ters köşeye yatan bir kaleci gibi hissettim. YA ALLAH İÇİN BİRİ CEVAPLASIN. Neden Acaba?