YA ALLAH İÇİN BİRİ CEVAPLASIN (Vites sıralaması)

Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Öyle bir başlık açmışsın ki önemli, acil bir sorusu var diye okuyayım dedim. Okuyunca da kendimi ters köşeye yatan bir kaleci gibi hissettim. YA ALLAH İÇİN BİRİ CEVAPLASIN. Neden Acaba?
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
hayal kırıklığı olur.

E-5 te gidiyorum ve dobloyu sollarken hızım 105 civarı ve debriyaja bastım vitesi yukarı çektim ve debriyajı bıraktım ama motor yine aynı bağırınca hayal kırıklığına uğradım.

üst vitese geçip dahada hızlanmayı düşünüyordum ama malesef öyle olmadı, meğersem zaten son vitesteyimişim(5. vitesteydim). bende biraz daha bağırttırıp 110 küsür bir hızla sollama yaptım.
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
ben bazen kendimi kaptırıp 5 vitesli commuterte 6ya atmaya çalışıyorum hiçbir şey olmuyor çünkü 6. vites dişlisi yok
benim motosiklette böyle başkalarında nasıldır bilmiyorum
 
Katılım
19 Ağu 2016
Mesajlar
28
Yola odaklanmışken veya müziğinde ritmiyle o gaza gelişin. Sonrasında motorun sesi veya devir saatinin 8 binlere gelmesiyle vites atayım diyorsun çekiyorsun yani çekemiyorsun ve diyorsun ki allah 5 teymişim :mrgreen: Sonra da diyorsun ki keşke 6. vitesi koysalarmış çünkü yetmiyor yani 110 gibi hızlar (YBR 125)
 
Katılım
8 Ocak 2017
Mesajlar
8
Olmayan şeyi yapsan ne olacak. Vites dişlisi yok baska.

Ama şunu ben çok merak ediyorum,5. viteste giderken motor çekmiyor diyelim,hemen 1'e atsak daha güzel çekiş olur mu dener misin ?

Mümkünse yoğun trafikte yap ama

sen yap ben gelirim helvaya :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------

Yola odaklanmışken veya müziğinde ritmiyle o gaza gelişin. Sonrasında motorun sesi veya devir saatinin 8 binlere gelmesiyle vites atayım diyorsun çekiyorsun yani çekemiyorsun ve diyorsun ki allah 5 teymişim :mrgreen: Sonra da diyorsun ki keşke 6. vitesi koysalarmış çünkü yetmiyor yani 110 gibi hızlar (YBR 125)

tam olarak bu durumdan bahsediyorum işte :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------

Öyle bir başlık açmışsın ki önemli, acil bir sorusu var diye okuyayım dedim. Okuyunca da kendimi ters köşeye yatan bir kaleci gibi hissettim. YA ALLAH İÇİN BİRİ CEVAPLASIN. Neden Acaba?

merak ve tatmin eden bi cevap gelmiş olmaması bence yeterli
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
277
debriyaja basarssın böle vitesin altına ayagını sokarsın cekersın cekersın gelmez sonra hayal kırıklıgıyla o debriyajı elinden bırakırsın evlat
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst