XVS 650 motordan gelen ses

Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar benim 98 model dragstarım var ve Antalya'da yaşıyorum. Motorun ön kısmından gelen bir sanki vida gevşemiş o sallanıyor gibi bir şıngırtı vardı ve motor ısındıkça artıyordu bu ses. tamircime dinlettim dedi ki motor eski olduğu için bu tarz sesler gelebilir normaldir. Motoru yaklaşık 5 aydır kullanıyorum ve bu durum 2 aydır falan var. yağ çok ince geliyor olabilir diye yağı değiştirdim. kışın 10w 40 yağ kullanıyordum. yaz geldi diye yaklaşık 2-3 hafta önce 15w 50 motul 5100 yağ koydum hem de biraz daha kalın olsun dedim. malum Antalya'da hava soğutmalı motor kullanıyorum. Tam yağı değiştireceğim dönemde konjektör ve statör arıza yaptı. akü amperi ile ilgili bi durumdan dolayı yakmış. akü, statör ve konjektör değişti yağ değişti. motoru aldığım gün motor inanılmaz güçlüydü yani inanılmaz bir fark vardı ve o ses kesilmiş gibiydi. ama gün geçtikçe ses tekrardan gelmeye başladı ve bu arada 2. ya da 3. viteste gaz açtığım zaman motor resmen tak tak tak diye gazlıyor ve sanki bi geri itme hissediyorum. yani motosiklet gitmek istiyor ancak bir şey engel oluyormuş gibi. tamirciye yine gösterdim bu durumu ancak herhangi bir sorun olmadığını söyledi. herhangi bir fikri olan varsa duymak isterim. teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst