Honda XL125V Varadero

Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Yabancı sitelerde yeni model ve marka avı yaparken hondanın ingilteredeki sitesinde bu modele rastladım; XL125V Varadero 125 cc çift piston abisin kardeşi güzel bir motor acaba Türkiye'ye gelirmi? Oradaki satış fiyatı olarak 4300 € fiyat biçilmiş. Ülkemizdeki vergiler ve ıvırzıvırları ile birlikte sanki 10.000 tlden aşağıya satılmaz gibi. 14 Beygir güçten bahsediliyor motorda ağır 152 kg acaba yeterli bir motormu... V-Twin motor olması torkunun yüksek ve titreşimi az olduğunu düşündürüyor..sizin fikirleriniz nelerdi?
full01.jpg


gal.php

full02.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Beygir gücü 11 değil 10.6kw yani 14.2 beygir. Bu motosiklet uzun süredir var. Türkiyeye pek gelme ihtimali olduğunu sanmıyorum. MT de daha önce forum açılmıştı aratırsan bulabilirsin.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Bende sevinmiştim yeni model buldum isim yaparız diye:) Uyardığın için sağol

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:30 PM ----------

Ama Güzel Motora benziyor.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
Güzelde bişeymi bence müthiş bir motor.. Aslında tam ideal şehir içi ve kısa gezi endurosu.Ama türkiyede motosikletler cc ye göre değerlendirildiği için bizde tutmaz diye getirmiyorlar. Derbi terra var bu klasmandı ama o tek silindir 125cc 15bg ve türkiyede satılıyor su an kampanyada 7500tl ye 2008 model sıfırını satıyorlar.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Güzelde bişeymi bence müthiş bir motor.. Aslında tam ideal şehir içi ve kısa gezi endurosu.Ama türkiyede motosikletler cc ye göre değerlendirildiği için bizde tutmaz diye getirmiyorlar. Derbi terra var bu klasmandı ama o tek silindir 125cc 15bg ve türkiyede satılıyor su an kampanyada 7500tl ye 2008 model sıfırını satıyorlar.

Kimse almadığı için o fiyata satıyorlar ve hala kimse almıyor :cherry: Çünkü markası honda yamaha suzuki değil.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
Bence derbi japon markalardan aşağı kalitede değil bazı yönlerden üstünlükleri de olabilir.ama servis sıkıntısı var ülke genelinde yaygın değil ben samsunda servisi olsa düşünürdüm bu motoru almayı...
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
teknik verilerini de eklerseniz modeller bölümünde olabilir bu başlık .. diğer başlık TR ye gelmeyen bir çok motoru içerdiğinden aynı değil
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
yani bu enduro hem 250 cc olsa hemde turkıyede 8000 tl den satılsa cok şeymi istemiş olurum
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
464
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
abi ben de bi konu açmıştım bununla ilgili ve fazer 150 ama gelen cevaplar boşuna bekleyeceğim yönündeydi :p istersen honda motor'u ara bi sor belki 5-10 yıla kadar gelceğini müjdeler :D
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
464
abi ben de bi konu açmıştım bununla ilgili ve fazer 150 ama gelen cevaplar boşuna bekleyeceğim yönündeydi :p istersen honda motor'u ara bi sor belki 5-10 yıla kadar gelceğini müjdeler :D

Zaten 5-10 yıla kadar getirmesseler gidip parçalarını çantalara doldurcam fabrikasından öle getircem türkiyeye..:p
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
biri bana sağlam bi tokat vurabilirmi?::150:: fiyatı ne kadardır ?
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
tr'de fiyat çok farklı olur ama buna bakanlar derbi terra 125'e baksınlar bence çok güzel makina ayrıca 120 km/h hıza çıktığını duydum ki o makina için gayet yeterli.:bounce: fiyat konusu ise aynı paraya alınacak çok makina var ama uçuk bi fiyatı da yok terranın bence :cat:
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
464
http://www.gumtree.com/london/68/50745868.html << 3500 TL Civarı tutuyor.. Fakat YurtDışında oldugundan ve türkiyede sayılı sayıda bulunduğundan türkiyeye getirmek biraz sorun oluyor..:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:43 ----------

tr'de fiyat çok farklı olur ama buna bakanlar derbi terra 125'e baksınlar bence çok güzel makina ayrıca 120 km/h hıza çıktığını duydum ki o makina için gayet yeterli.:bounce: fiyat konusu ise aynı paraya alınacak çok makina var ama uçuk bi fiyatı da yok terranın bence :cat:

Derbi Terra alana kadar Ramzey 200 GY alırım daha iyi..:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:45 ----------

Bitane daha buldum..http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130350306037 Bu da 2900 TL civarı bulunduğu ülkede..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.gumtree.com/london/68/50745868.html << 3500 TL Civarı tutuyor.. Fakat YurtDışında oldugundan ve türkiyede sayılı sayıda bulunduğundan türkiyeye getirmek biraz sorun oluyor..:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:43 ----------



Derbi Terra alana kadar Ramzey 200 GY alırım daha iyi..:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:45 ----------

Bitane daha buldum..http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130350306037 Bu da 2900 TL civarı bulunduğu ülkede..

eminönünde bisiklet ve motor parçası satanların orda bu motor yazın 7000 liraydı
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
http://www.gumtree.com/london/68/50745868.html << 3500 TL Civarı tutuyor.. Fakat YurtDışında oldugundan ve türkiyede sayılı sayıda bulunduğundan türkiyeye getirmek biraz sorun oluyor..:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:43 ----------



Derbi Terra alana kadar Ramzey 200 GY alırım daha iyi..:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:45 ----------

Bitane daha buldum..http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130350306037 Bu da 2900 TL civarı bulunduğu ülkede..

ne kadar ucuz gözüm kaldı o motorda ya çok güzel :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst