XJ6 vs FZ6 vs ER6N vs NC700SA

Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Hayırlı olsun, çok güzel seçim olmuş. Benim gözümde turucun yada yeşil bir er6f abs de. Aldıktan sonra detaylı resim ve inceleme bekliyoruz :bestmt:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Emin ol YBR den sonra hepsi sana muhteşem gelecek.Çok düşünme en yakın hissettiğini al gitsin.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
96
dostum 250-650 cc arası motorların kdv'si, otv'si, mtv'si yani bütün vergileri aynı; 650 cc üstünde ise kdv ve ötv aynı ancak mtv yüksek. bu arada çok güzel motor almışsınız, hayırlı olsun.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
118
teşekkür ederim iyi niyet dilekleriniz için :) evet 101 lira ödeyeceğim sadece 2 cc az olduğum için 651 den :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst