xenon

Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
8
mondial cup var.xenon far baladım.ama sadece kısa yanıyor.xenon'um uzun kısa hıd markalı 8000k.lütfen yardımmcı oluRmusunuZ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

balantısını tam olaraka anlatırmısınız
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
xenon'un kırmızı kablosunu akünün + ucuna,
sıyah kablosunuda akünün - ucuna bagla,
modulerı ve ampulude gereklı yerlerıne tak,
gerıye kalan 2 renk kablo olacak,
sanıyorum bırı mavı dıerı grı,

bunların bırı uzun dıerı kısa lamba baglantılarına denk gelecek,
yani ampulune gıden 3 kablo vardır,
bırı yesıl -,
bİRİ MAVI kısa ,
Biride beyaz UZUN kablolarıdır,

sende mavı olanı mavıye grı olanı beyaza eklemelısın,
sanırım anlatabımısımdır,,,
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
8
ben iç aküden elktirik almadım ampüle giden elektiri kestim.oraya baladım ondan olabilirmi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst