Xenon Konusunda Yardım

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bugün motoruma yeniden xenon takayım(geçen aynı seti taktığımda elektirikçide yaptırdığım röleli tesisatla aküye bağlatmıştım ve akü boşalmıştı dedim ve bu sefer gidip hazır h4 tesisat kablosu aldım ve montaj yaptım ama seyir halindeyken 7500 e gelince xenon sönüyor devir 3 bin civarında düşünce tekrardan yanmaya başlıyor sonra kenara çektim ve durduğum yerde denedim ilk denemede aynı şekilde oldu ikincisinde ise göstergelerin ışıkları gitmeye başladı devir düşünce tekrardan yandı neden yapar acaba:silent:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Arkadaşlar Aldığınız XENON'ların MOTOSİKLET xenon'u olmasına özen gösterin,
motosiklet için olanlar 35,,,35 W olanlarıdır,
55,,60 W olanları araçlar için olanlarıdır,
eğer 55,60W veya 55,100,,,90,,100 ampullü kullanım sonunda konjektörün ürettiği elektrik eksik olacağından sorun yaşarsınız...
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar Aldığınız XENON'ların MOTOSİKLET xenon'u olmasına özen gösterin,
motosiklet için olanlar 35,,,35 W olanlarıdır,
55,,60 W olanları araçlar için olanlarıdır,
eğer 55,60W veya 55,100,,,90,,100 ampullü kullanım sonunda konjektörün ürettiği elektrik eksik olacağından sorun yaşarsınız...
35 watt uzun kısa motorlu diye tabir edilenlerden 55 watt xenon ampulü yok diye biliyorum
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Bağlantılarını kontrol et.Xenon şase bağlantısını ve ampulle balans arasındaki kabloları kontrol et.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Bağlantılarını kontrol et.Xenon şase bağlantısını ve ampulle balans arasındaki kabloları kontrol et.
yarın tekrardan bakarım bu h4 tesisat kablosudaki şase bağlantısını ön amortisörün ordaki cıvataya bağladım ve çift ampul için diğer ballasta giden taraf boş kaldığından onun şasesini bağlamadım acaba bunlardan yapar mı
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
dostum bağlantın nasıl bilmiyorum ama senin için bir şema çizip atayim dediğim şekilde bağlarsan herhangi bir sorun olmaz.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bağlantıyı hazır satılan h4 röleli kabloyla yaptım sigortalı ucu akünün artı kutbuna bağladım bir ballast ucunu ballast girişine aynı soketten çıkan şase ucunu da ön amortisörün alttaki keleçcesnin cıvatasına bağladım diğer ballast ve şase ucuda açıkta kaldı açıkta kalan şaseyi sadece elektirik bantıyla bantladım
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
xenonrolebaglanti.jpg


Dostum şu şekilde olacak bağlantı.Hatları kontrol et bu şekilde ise sanmıyorum sorun olacağını.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Dostum yaklasık 3 yıldır kullandığım tüm motorlara xenon taktım.Hepsinde aynı şekilde bağlantı yaptım.Bugüne kadar hiçbir sorunla karşılaşmadım.Şuanki motorumdada xenon var 8 aydır problem yaşamadım.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Dostum yaklasık 3 yıldır kullandığım tüm motorlara xenon taktım.Hepsinde aynı şekilde bağlantı yaptım.Bugüne kadar hiçbir sorunla karşılaşmadım.Şuanki motorumdada xenon var 8 aydır problem yaşamadım.

bende aküyü bitirdi o şekilde hatta söktüğüm kabloyu atmamıştım röleye tekrarda baktım bağlantı aynı şekilde şimdiki kabloyla şu ana kadar akü voltajı azalmadı amakesilme sorunu çıktı elektrikçiye uğradım çok doluyum cumartesiye kadar pazartesi gel dedi bakalım pztyi bekliyorum
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bugün 7bin devirde aküye kablolar bağlıyken şarjı ölçtüm ve 13.20 volt çıktı acaba bu yüzden mi kesiyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst