Xenon H1 Kit/ H7 Mercek

Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
19
Elimde araba için alınmış h1 çin işi xenonlardan var direk taktım motosiklete karşıdakilerin gözünü alıyor elimizde h7 mecek var bu h1 kiti h7 merceğee uydurulabilir mi uydurulmazsa bu balasta h7 ampül taksam sıkıntı olurmu ? Yardımcı Olursanız Sevinirim
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
43
Öncelikle motorsiklette kaç amp. akü kullandığınızı sorabilirmiyim, birde h1 ampül ve h7 ampülün kaç watt olduğunu sorabilirmiyim ?
Ayrıca bence uydurulmaz diye birşey yok biraz emek harcanarak yapılabilir diye düşünüyorum..
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
19
Amperini Bilmiyorumda klasik 12v akülerden motosikletim kuba 125-6 merceksiz şekilde yaklaşık bir aydır kullanıyorum ampülün üzerindede 12v yazıyor sıkıntı çıkmadı ama en son seviyeye kadar indiriyorum
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
43
ampulünüzün ortalama 55watt olduğunu düşünürsek 55watt/12 Volt = 4,5 amper çıkacaktır.(Bu lambanızın 1 saatte çektiği akımdır.) Bu hesabı şunu bilmeniz için söylüyorum akünüz 4.5 ah ise ön farı yakmanız durumda ( motor kapalı konumdayken) 1 saat içinde akünüz sonuna kadar bitecektir. Dikkatli olunuz ve motor kapalıyken farı uzun süre açık bırakmayınız..
Asıl sorunuz için arkadaşlar size yardımcı olacaktır benim çok bir bilgim yok :) .

Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
19
ampül 55watt değil onu biliyorum 35w yazıyor h7 mercek şu an için yanımda değil ama ampülün resimlerini yüklüyorum birazdan

---------- Post added at 15:46 ---------- Previous post was at 15:43 ----------







Mercekte Bunun Aynısından

 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
güzel bi çalışma olmuş. Motora montajlı halinide koyabilirsen güzel olur. Bende ne zamandır bu xenon işini araştırıyorum. Hangi merceğe hangi xenon takılır araştırırken kafam iyice allak bullak oldu. Sanırım biraz uğraşınca tüm merceklere uydurulabilcek xenonlar. Bazıları bixenon alman lazım diyo bazıları h4 diyo kafam iyice allak bullak oldu.
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
19
bizde honda ds2 ve valeo h7 mercek vardı ds2 ye h7 uyuyor ama h4 haricindekilerde uzun iptal oluyor onuda hella ff50 ler var onunla halletmeye çalışacağım daha silikonlar tam kurumadı kurusun takacağım inşallah
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
bizde honda ds2 ve valeo h7 mercek vardı ds2 ye h7 uyuyor ama h4 haricindekilerde uzun iptal oluyor onuda hella ff50 ler var onunla halletmeye çalışacağım daha silikonlar tam kurumadı kurusun takacağım inşallah
kardeş bu DS2 merceklerin hepsine uyuyomu h7. Yoksa sadece honda Ds2 dediğine mi uydu? Bende http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...mercek-hella-bi-xenon-d2s-d1s-61181922/detay/ buna h7 uydursam motoru olduğu için uzun kısa yaparmı? Yoksa h7 xenonda uzun kısa özelliği yok mu? Teşekkürler.
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
19
Bildiğim Kadarıyla Uyuyor Uymasada Biraz Uğraşır Uydurursun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst